
8½ 1963
هشتُ نیم
- Federico Fellini
- ۲ ساعت و ۱۹ دقیقه
فارسی
English
“هشت و نیم” پژوهش درمشکل کارگردانی مشهور است که نمیداند برای فیلم آیندهٔ خود چه موضوعی را برگزیند.

فارسی
English
“هشت و نیم” پژوهش درمشکل کارگردانی مشهور است که نمیداند برای فیلم آیندهٔ خود چه موضوعی را برگزیند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
naaghmee
naaghmee
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۵۷
سه روز طول کشید تا تمومش کنم و چوت فیلمی بود که ازش تعریف شنیده بودم، اصرار داشتم تمومش کنم. بیش از حد درک من، هنری بود و اصلا نپسندیدم. پیام اصلی فیلم، برای من موضوعی واضح و حل شده بود در نتیجه تهش، هیچی برام نداشت ! 4 از 10 اونم فقط چون کارگردانش فلینیه
۲
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
MercrooFA
MercrooFA
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۵۹
اگر میخواهید تلخترین فیلم تاریخ را بسازید یک دوربین به دست بگیرید و در کوچه و خیابانهای شهر راه بروید و هر چه میبینید ضبط کنید زیرا حقیقت است. تلخترین فیلم تاریخ یک مستند از زندگیست، تلخترین تابلوی نقاشی آینه و تلخترین نگاه، نگاه به خودمان است. “فدریکو فلینی” . . .
۴
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ali.hosseinpour8
ali.hosseinpour8
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۱۴
فیلم ب شدت مزخرف. باز هخم جریان های روشن فکری و باز هم همون هخمیشگی که سرش به تنش نمی ارزه صرفا بولد شده و شعار زدس قرار نیست از فلینی باشه فیلم خوبی باشه . نمره صفر هم براش زیاده بهترین فیلم فلینی همون فیلم جاده هست این واقعا مزخرفه
۳
۸
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
rezafilmbaz
rezafilmbaz
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۵:۴۰
عالی یه اثر فوق العاده از آقای فلینی 8 از 10
۱
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Mehdi_be
Mehdi_be
۲۶ دی ۱۳۹۹ ۰۰:۱۴
حقیقتا فیلم یکم مبهم بود واسم و خیلی قابل فهم نبود...احساس میکردم فیلم ریتم سریعی داره و یکم شلوغه واسه همون برام مبهم بود
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ