دانلود فیلم An Autumn Afternoon 1962 (بعد از ظهر پاییز) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

An Autumn Afternoon 1962

بعد از ظهر پاییز

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۰۱:۵۷

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۲

    اضافه شدن انکود جدید

    EA, CHD, KRaLiMaRKo Criterion

فارسی

English

توکیو،اوایل دهه شصت."هیرایاما" کایپتان سابق نیروی دریایی به عنوان مدیر یک کارخانه کار کرده و به همراه دختر بیست و چند ساله اش "میچیکو" و پسرش "کازو" زندگی می کند."میچیکو" زندگی خوبی به همراه پدر و برادر خود دارد اما "هیرایاما" احساس می کند وقت آن رسیده که او به زندگی خود برسد،به همین دلیل برنامه ازدواج او را ترتیب می بیند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۵۱

یک بعد از ظهر پاییزی مانند دیگر فیلم های اوزو مملو از احساسات است. اوزو همیشه برای روایت کردن داستان هایش بستری مناسب داشته و به بهترین شکل ممکن، هدف و پیامش را به مخاطبش انتقال داده. این فیلم راجع به احساسات، راجع به انسان ها و راجع به احساسات انسان ها است. پایه های این فیلم بر اساس احساسات بنا شده و توسط احساسات مستحکم شده. این فیلم یک داستان را دنبال نمیکند، بلکه چندین داستان مختلف را که به نوعی به یکدگیر مربوط هستند را همزمان به تصویر میکشد و با قاب بندی ها و فیلمبرداری فوق العاده اش، این روایت را جذاب تر میکند.

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۴۶

فیلمی که مثلش ساخته نخواهد شد، چقدر عمیق و انسانی. اوزو استاد به تصویر کشیدن جزییات لطیف زندگیه و بینهایت زیبا باشون فیلم میسازه، و هیچکس تو سینما چنین مهارت دقیقی نداره.

نمایش اسپویل