دانلود فیلم The Martian 2015 (مریخی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Martian 2015

مریخی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۵۷

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo, NCmt, iFT, HiDt, LAMA

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۰۷

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K Tigole, 4K CtrlHD

فارسی

English

گروهی از فضانوردان ناسا برای انجام ماموریتی در سیاره مریخ، مشغول تحقیق و جمع‌آوری نمونه از خاک آن هستند. پس از چند روز، طوفان شدیدی رخ می‌دهد که گروه را مجبور به ترک سیاره می‌کند ولی در این میان، یکی از فضانوردان به نام «مارک واتنی» بر اثر حادثه‌ای، ارتباط خود را با گروه از دست داده و هیچ کدام از همکارانش، نمی‌توانند او را پیدا کنند. آنها به دلیل شدت طوفان، مجبور می‌شوند، بدون «مارک»، آنجا را ترک کنند. چند روز بعد، «واتنی» درحالیکه مجروح شده است به هوش می‌آید. حال که او تنها بازمانده‌ در سطح مریخ است، باید راهی برای نجات خود پیدا کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۳۲

master pice

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۳:۲۸

از فیلم های موندگار انگیزشی و بسیار عالی با شور و حرارت بسیار بالا و البته بازی جادویی مت دیمون . در حین فیلم به نظر زمانی که رقم سال رو اعلام میکرد ابتدای اهنگ Echoes از پینک فلوید رو پخش میکرد. ای کاش این اهنگ رو استفاده میکرد تو جاهایی از فیلم که دیگه فضای بی تکرار و خفناکی رو ایجاد میکرد برای بیننده.

نمایش اسپویل
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۴۲

یکی از شاهکارهای استاد بزرگ سینما ریدلی اسکات. فیلمنامه عالی همراه با کارگردانی استادانه که تا آخر فیلم میخکوبتون می کنه. نمره من 10 از 10

نمایش اسپویل
۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۴۳

مریخی، یک فیلم خیلی معمولی با یه ایده خیلی تکراری.دیدگاه مریخی ریدلی اسکات نسبت به《بقا و امید》دیدگاه خیلی معمولی‌ایع و من بشخصه نظرم اینه این فیلمو بدلیل اسم وشهرت کارگردان انقد معروف کردن یه جورایی میشه گفت اورریته و همچنین از کارهای ضعیف ریدلی اسکات.مت دیمون ولی مثل همیشه خوبه.بشخصه احساس میکنم فیلم هدفشو خیلی خوب نتونسته برسونه و میتونست خیلی بهتر باشه ینی واقعا پتانسیل بهتر شدن رو داشت.تقریبا فیلمهای تو این سبک باید علاوه بر موضوع و فیلمنامه خوب و کارگردانی و بازیگری عالی باید هیجانی تر و (پشم ریزونتر) باشه و دراوردن اینطور فیلم ها خیلی سخته. مریخی هم میتونست انزوا رو قشنگ توصیف کنه هم امید رو ولی زیاد موفق نبود {نمیگم اصلا}.کمدی های جالبی داشت و یجورایی هم بقول دوستمون تبلیغی برای بعضی دولت ها و رسانه ها بود ینی تقریبا بیشتر کار رو بالادستی ها انجام دادن و مارک واتنی فقط زنده موندنو یاد داد ن امید داشتنو حداقل توش موفق نبوده درکل فیلم خوبیه و بنظرم سلیقه ایه چون برخلاف همه من اصلا خوشم نیومده و اگه کسی بهم نمیگفت این کار ریدلی اسکات اصلا نمیفهمدیم همچین موضوعی رو و واقعا هم مهم نبود.درکل اینکه یک فیلم خیلی عادی و تکراری.انتظارتون رو بیارید پایین تر فیلم خوبی در انتظارتون نیس.ارزش یه بار دیدنو داره. ۵/۱۰

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۲۲:۵۷

غیر معمولی؟؟ فیلمهای خیلی زیادی در این سبک ساخته شده یه سرچ بزن فیلمهای این شکلی مثل the right stuff, intrestellar, moon , solaris... نمیگم دقیقا کپیه ولی فیلمنامه کلیشه‌ای دراومده..

نمایش اسپویل
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۰۹

این ایده‌ی خیلی تکراری در کودوم فیلم غیر معمولی کار شده؟ بگید مام بریم ببینیم

نمایش اسپویل
۷ تیر ۱۳۹۹ ۲۲:۲۲

نرمال سازی چین بعنوان یک کشور قدرتمند و روبراه، تبلیغ برای سی ان ان بعنوان یک منبع رسانه ای معتبر جهانی دو نکته رو مخ این فیلم بود که درش نکته هاست.

نمایش اسپویل
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۳۰

دقیقا همینطوره

نمایش اسپویل
بیشتر