دانلود فیلم Ivan’s Childhood 1962 (کودکی ایوان) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Ivan's Childhood 1962

کودکی ایوان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۲۷

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۲۳

    اضافه شدن انکود جدید

    Skazhutin, x0r

فارسی

English

جنگ جهانى دوم. دوران کودکى «ایوان» دوازده ساله بر اثر حمله‏ ى آلمانی ها به شوروى، زودتر از موعد به پایان می‏رسد. او که اعضاى خانواده‏اش را آلمانی ‏ها کشته ‏اند، براى انتقام به ارتش می‏پیوندد..

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۲۳

تارکوفسکی استاد سینمای غیرسنتی بود و این اثر به عنوان اولین اثر او، که در سنین کم ساخته شده، منسجم ترین ساختار روایی را نشان می دهد. در دوران جنگ جهانی دوم، شخصیت ایوان یک کودک یتیم است که به عنوان سرباز شناسایی کننده در خط مقدم روسیه فعالیت می کند. تارکوفسکی با کودکی ایوان نوعی "سوررآلیسم سوسیالیستی" را تجربه می‌کند که به جنگ "رآلیسم سوسیالیستی" می‌رود.

نمایش اسپویل
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۳۲

«... ايوان مُرده است؛ اين را ستوان پس از جنگ، در آرشيو ويران شده‌ی برلين می‌فهمد. می‌فهمد که ايوان را نازی‌ها تير باران کرده‌اند، يا شايد هم به دار آويخته شد، چه فرقی می‌کند؟ تصاويری از چوبه‌های دار مي‌بينيم و صدای کسی که به آلمانی بازجويی می‌کند و جسد ايوان به‌صورت وارو روی زمين غل می‌خورد. کات به رؤيای ايوان که با بچه‌ها در ساحل بازی می‌کند. چشم می‌گذارد و بعد دنبال خواهر کوچکش در ساحل می‌دود، به او می‌رسد ولی از او جلو می‌زند و همچنان پيش می‌رود، به‌سوی تک درختی در ميان دريا ...» ‌ مجید اسلامی، مفاهیم نقد فیلم

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۰۳

اولین فیلم تارکوفسکی بزرگ.پیشنهاد میشه

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۳۴

البته اولین فیلم تارکوفسکی نبوده قبل ازین فیلم کار های کوتاه داشته مثل قاتلین و غلتک بخار و ویولن

نمایش اسپویل