دانلود فیلم On Chesil Beach 2017 (در ساحل چزیل) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

On Chesil Beach 2017

در ساحل چزیل

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۱۸

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, BeiTai

  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۳۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

فارسی

English

فیلمی بر اساس رمان ایان مک‌یوون که زندگی مشترک و ایده آل زوج جوانی در سال 1962 در انگلستان قربانی مسائل جنسی و فشارهای جامعه می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ دی ۱۴۰۰ ۰۶:۰۹

شاید برای افرادی که زندگی آزادانه تری داشتن چندان قابل درک نباشه که اصلا چه لزومی داشته مطرح کردن چنین مساله ای ولی بنظر من برای افرادی که توی محیط های بسته بزرگ شدن و تا قبل از ازدواج هیچ آشنایی با مسائل زناشویی پیدا نمیکنن موضوع همینقدر بحرانیه، و براشون مشکل آفرین میشه... هرچند نیم ساعت آخر فیلم میتونست پایان بندی بهتری داشته باشه ولی درکل فیلم خوبی بود و ارزش دیدن داشت. موسیقی ها بخصوص اجراهای کلاسیک عالی انتخاب شده بودن و بازی نقش های اصلی خیلی خوب بود. البته فیلم کاملا درامه و ریتم آهسته ای داره و ممکنه هرکسی از این جریان فیلم خوشش نیاد.

نمایش اسپویل
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰

فقط به خاطر "Saoirse Ronan" این فیلم رو دیدم؛ فیلم متوسطی بود. به رابطه ی دو نفر و مسائل و مشکلات پیرامونش پرداخته بود. برای یه بار دیدن خوبه.

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۳۲

با یه رویه ی اروم تا نیمه ی فیلم داستان عاشق شدن بازیگراس از اونجا بعد یه تغییر داره که خیلی ناگهانیه و به نظرم اصلا با اون روندی که فیلم تا اونجا پیش رفته مرتبط نیست و اخرش فیلم هندی میشه. در کل فیلم بدی نبود و تا رخداد مهم فیلم راضی کننده بود

نمایش اسپویل