دانلود فیلم Ghost Stories 2017 با زیرنویس فارسی

Ghost Stories 2017

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۰۳:۴۵

    اضافه شدن انکود جدید

    AMIABLE

  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۵۵

    اضافه شدن انکود جدید

    YIFY

فارسی

English

فیلیپ گودمن، استادی باهوش و شکاک، زمانیکه به اشتباه پرونده هایی قدیمی را که در مورد سه حادثه نامفهوم تسخیر ارواح هستند، پیدا می کند، وارد ماجرایی ترسناک می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۰

ایده اش خوبه، ولی روش بیشتر کار میکردند فیلم قشنگتری در میومد

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۳۹۹ ۰۰:۱۴

فیلم خیلی خوبیه، ولی همونطور که دوستان گفتن با وجود داشتن سکانس‌های ترسناک خیلی جزو فیلم های ترسناک نمیشه قرارش داد و بیشتر روانشناسیه تا ترسناک

نمایش اسپویل
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷

,واقعا فکر کردم بیام توی این صفحه کلی بد و بیراه نثار کارگردانش کردن اما همه تعریف کردن واقعا من دیگه نمیتونم چی بگم فقط به عنوان کسی که کلی فیلم ترسناک و تریلر دیده میگم بدترین فیلمی که امسال دیدم

نمایش اسپویل
۳ شهریور ۱۳۹۷ ۲۰:۳۰

این فیلم در اصل مربوط به روان شناسی ست که در ژانر وحشت ساخته شده. بیشتر نمیشه توضیح داد. ولی صحنه های وحشت و تاثیرگذار داره. نتیجه فیلم را از نظر روانشناسی تجزیه تحلیل کنید واسه خودتون.

نمایش اسپویل
۲۹ تیر ۱۳۹۷ ۰۱:۳۱

از تاثیرگذارترین و بیادماندنی ترین فیلم های ژانر سایکو-درامی که در تمام زندگیم دیدم. برای دوستانی که قصد دارند ببینند می گم که علی رغم داشتن چند صحنه ی ترسناک، ابدا این فیلم در طبقه ی ترسناک قرار نمی گیره. انگار ترکیبی از ژانر سایکودرام و سینمای هیچکاکه و همچنین انگاره ای از نوشته های ادگار آلن پو. موسیقی متن بسیار زیبایی هم داره این فیلم. اگر علاقمند به سینمای سایکودرام هستید فیلم Don’t Look Now رو از همین سایت بهتون پیشنهاد میدم. در تماشای این فیلم شک به خودتون راه ندید. اما نه بعنوان یک فیلم ترسناک.

نمایش اسپویل