دانلود فیلم Mary Magdalene 2018 (مریم مجدلیه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Mary Magdalene 2018

مریم مجدلیه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۸

    اضافه شدن انکود جدید

    iFT

  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۲۰:۴۱

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD

فارسی

English

دوازده مرد پیام عیسی مسیح را شنیدند و آن را پخش کردند اما تنها یک زن متوجه این پیام گردید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ آذر ۱۴۰۲ ۰۲:۵۳

پیام عیسی ناصری بخشش بود. اگر به تو کسی سیلی زد، روی دیگر صورتت را برگردان تا به آن نیز سیلی بزند.

نمایش اسپویل
۷ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۹

روند فیلم آروم هست. یکی از بهترین فیلم هایی هست که در مورد مسیح ساخته شده.

نمایش اسپویل
۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۵۰

یکی از واقع گرایانه ترین فیلمهای مذهبی بدون هرگونه غرض ورزی و تعصب یکی از بهترین فیلمهایی که راجع به حضرت مسیح هست ساده، مختصر ، و در عین حال جامع قطعا توصیه میشه برای دیدن 9 از 10

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۴۰

بستگی داره فیلم رو برای چی میبینی به نظر من حرف قشنگ ، مهم و درستی داشت برای زدن و البته کنارش هم تطهیر چهره مریم مجدلیه از تهمت های وارد بهش لذت بردم.

نمایش اسپویل
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۲۰

به نظرم شاید بشه گفت بهترین فیلمی که درباره مسیح ساخته شده، حتی بهتر از مصائب مسیح. این فیلم درام قوی تری داره. و بازی خوب خواکین فینیکس و رونی مارا کارو قشنگ تر کرده. روی شخصیت پیتر و یهودا خیلی خوب کار شده، دلیل و انگیزه ی خیانت یهودا هرگز به این خوبی نشون داده نشده بود، و پیتر کاملا قابل باوره، بخصوص اگه تاریخ رو درست خونده باشید و از کارهای پیتر بعد از مسیح، آگاه باشید. خواکین بهترین مسیحیه که من توی فیلمها دیدم. بدون خودنمایی، بدون اینکه بخوان نورانی و معنوی و دانای کل نشونش بدن. کاملاً همون تصویریه که باید از یه پیامبر دیده بشه، یه انسان عادی که برای پیامبری انتخاب شده. سرشار از ترس و ضعف و در عین حال غنی از ایمان و اعتماد. کارگردانی و تدوین فوق العاده است. و فیلمنامه سرسری نوشته نشده. تا اونجایی که من میدونم این فیلم درست ترین روایت از مسیحه که تابحال ساخته شده. البته از منظر مریم مجدلیه. ولی خیلی جالبه که درست جایی که محو مسیح میشی، با یه کات به موقع بهت یادآوری میکنه که داستان حول محور مریم مجدلیه میچرخه.

نمایش اسپویل
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۳۱

نمی‌تونم با این قطعیت بگم که این بهترین فیلم در مورد مسیحه امّا دیدگاه شما در مورد فیلم رو خیلی دوست داشتم و تا حدّ زیادی باهاش هم نظرم. فیلم رو خیلی دوست داشتم من.

نمایش اسپویل
بیشتر