دانلود فیلم Eyes Without a Face 1960 (چشمان بدون چهره) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Eyes Without a Face 1960

چشمان بدون چهره

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ۰۲:۲۳

    اضافه شدن انکود جدید

    VXT, x0r

  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ۰۲:۴۴

    اضافه شدن انکود جدید

    SARTRE Criterion

فارسی

English

« پروفسور ژنه‏سیه » ( پی‏یر براسور ) ، جراح پلاستیک مشهور به دنبال ترمیم صورت دخترش ( اسکوب ) است که در اثر تصادفى از شکل افتاده است . حالا دستیار پروفسور ( والى ) ، دانشجویان پاریسی ‏اى را که صورت‏شان شباهت‏هایى به « کریستیان » دارد ، به خانه‏ ى دکتر می‏کشاند …

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۲:۳۵

برای دیدن این فیلم باید تمام توقعات رو تا دهه 60 پایین بیارید. به نظر من فیلم خوبی نبود برای ذهن آماده امروزی زیادی بچگانه بود هیچ نقطه نامعلومی نداشت و تقریبا از همون اول فیلم مشخص بود قراره چه ااتفاقی بیفته. رفتار کاراکترها غیرواقعی و ساده لوحانه بود و هیچ چیز فیلم حتی با استانداردهای عصر خودش نمیساخ. در مجموع برای یکبار دیدن بدددد نیست اما اصلا توقع یک شاهکار یا حتی فیلم خوب رو نداشته باشید.

نمایش اسپویل
۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۴۰

فیلم در تمام مدت زمان خود به جز 8 دقیقه انتهایی روان شمارا می خراشد. تعلیق عجیب و ممتدی دارد و در تمام فیلم تلخی حس نفرت را به شما می چشاند. ریشه های پانتومیم (در بازی دختر دکتر) و تئاتر در بازیها به شدت نمایان است و شاید همین بیننده سینمایی را که کم حوصله تر از بیننده تئاتر است، کمی کلافه کند. ضرب آهنگ فیلم همان تم فیلمهای نوآور را یادآوری می کند که در زدن ضربه به گردن زن کاملا خود را هویدا می کند. در مجموع بیش از اندازه از حوزه درک ذهنی و حقیقت شناخته شده بیننده دور است و سکانسها با انتظاری که در ذهن بیننده است فاصله بسیاری دارند. حتی رفتارها نیز قابل درک نیست. شما امکان ندارد بتوانید شخصیت دکتر، زن دستیارش، دختر دکتر و حتی پلیسهای مضحک فیلم را درک کنید. حتی فرار دختر قربانی نیز به همان اندازه مضحک به نظر می رسد که شاید در این هم هدفی نهفته باشد. برای ذهن رئالیست، متوسط و برای ذهن سورئالیست، ممکن است جاذبه بیشتری داشته باشد.

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۰۳

شاهکار بی‌بدیل ژرژ فرانژو وهم جهان فانتزی با چاشنی علمی-تخیلی و مایه‌های تصویری نوآر

نمایش اسپویل