دانلود فیلم A Quiet Place 2018 (مکانی آرام) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

A Quiet Place 2018

مکانی آرام

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۱۲

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K Tigole

  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ۲۲:۰۷

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo, LoRD

فارسی

English

خانواده‌ای در خانه‌ای مجزا در سکوت مطلق زندگی می کنند چرا که یک نیروی ناشناخته اهریمنی با یک صدای کوچک هم به آن‌ها حمله ور خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۳۸

چهل دقیقه اول فیلم بدون هیجان یا نکته ی خاصی طی میشه و چیز خاصی ارائه نمیشه. رفته رفته اندکی هیجان هم اضافه میشه ولی به حدی نیست که خیلی بیننده رو درگیر کنه. ژانر فیلم هم بیشتر تخیلی فانتزی هستش و جزئه فیلم های ترسناک قرار نمیگیره. در مجموع ایده ی خاصی داشت اما فیلمنامه و کارگردانی متوسط بود و دیدنش رو پیشنهاد نمی کنم. نمره ی من برای این فیلم 5.5 از 10 هستش.

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۴۰۲ ۲۰:۲۶

منهای چندتا نکته فوق العاده بود. اول با هیولایی سر و کار داریم که چارم ش کم از زینومورف نداره، میشه گفت ایده ش جدیده یا کمتر روش مانور داده شده. ترس به خوبی پیاده شده و با چهارتا جامپ اسکر و پخ کردن سر و تهشو هم نمیاره، واقعا ترس روانشناسی خوبی پیاده کرده . این مدل ترس در حقیقت نمیترسونه ولی میخزه زیر پوست آدم و باعث میشه هیجان زده باقی بمونی. داستان .... من واقعا متوجه نمیشم چرا اینا نمیرن بیخ همون آبشار زندگی کنن که این موجودات هیچ قدرتی ندارن؟ یا یه مکان پر سر و صدا که نویز عادی به نظر برسه و این هیولا سمت اون جاها نمیاد یا اگر بیاد چیز خاصی نمیشنوه و در نتیجه کسی رو پیدا نمیکنه. حتما باید برن تو ساکت ترین مکان ممکن و هیچ وسیله نویزی هم نمیذارن که ازشون محافظت کنه؟! به خاطر کمبود دیالوگ که قابل درکه من درست متوجه داستان اون سمعک نشدم و هنوز برام سواله دختر بزرگ قابلیت فراری دادن هیولا توی وانت رو داشت ولی خاموشش کرد ..... (؟!) و یه سری چیزای اینجوری خیلی تو ذوق میزنه

نمایش اسپویل
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۱۶

فیلم خوبی نبود . حتی اون دسته که میگن ایده اش جدید بود من رو کاملا یاد فیلم i am legend مینداخت . داستان پردازیش به شدت خام و فکر نشده بود. شروع و پایان خوبی نداشت . اوج و فرودش با منطق جلو نرفت و هيجانش بیشتر متاثر از اهنگ متن بود . مشخصا پایانش سلاح رو کارامد نشون داد و این کلا همه سیر منطقی و فکت های فیلم رو زیر سوال برد.

نمایش اسپویل
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۰۳

با سلام امروز ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ گزارش میدم : فیلم quiet place و همچنین پارت ۲ این فیلم رو دیدم و میخوام دیدگاهم رو با کسانی که این فیلم رو دیدن و یا میخوان که ببینن در میون بزارم ؛ از نظر شخصی من بخش یک فیلم که سال ۲۰۱۸ ساخته و اکران شده به مراتب خیلی قوی تر و خیلی بهتر از بخش دوم فیلم که سال ۲۰۲۱ اکران شده ساخته شده ؛ پارت ۱ فیلم موضوع جدید ٫ روند داستانی خاص ٫ معرفی یک نوع موجود جدید شبیه فضایی های بیگانه در یک ژانر منحصر به فرد و همینطور برای من خیلی جالب بود که چطور میشه در سکوت زندگی را ادامه داد من پیشنهاد میکنم حتی به بهانه سرگرمی یا بخاطر یک موضوع منحصر به فرد هم که شده این فیلم رو تماشا کنید شده برای ۱ بار ولی از نظر خودم من پارت ۲ فیلم رو آنچنان که ۱ رو دیده بودم و خوشم اومده بود دوس نداشتم ولی این باعث نشد ذهنیت من از پارت ۱ بهم بریزه ولی اگر بخوایم منطقی قضاوت کنیم : نویسنده و کارگردان بسیار زحمت کشیدن ایده جدید موضوعی نو طراحی کردن و به صحنه نمایش در آوردن و نباید بخاطر چندتا نقص کوچک که مثلا بگیم فیلم از لحاظ منطقی بودن و اینکه پر از سواله و چگونه اصاا این موجودات به زمین اومدن و چطوری اومدن میشه تمام این نقص های کوچک رو پای موضوع جدید فیلم و ورود یک نمایش نو به صحنه سینما گذاشت و با دادن نظراتی روشنگرانه به بهتر شدن این ساخت و رویه کمک کرد پس بیایید فقط بر روی نقص های فیلم زوم نکنیم و کمی هم ساخت و رویه فیلم رو و زحمتی که کشیدن تا این ایده رو به نمایش در بیارند مورد برسی قرار بدیم متشکرم از شمایی که تا به اینجا با من همراه بودین ?

نمایش اسپویل
۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۳۱

به نظر من اونقدر ترسناك نيست ولي ارزش يه بارديدن و داره

نمایش اسپویل
بیشتر