دانلود فیلم The Piano 1993 (پیانو) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Piano 1993

پیانو

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۰۷

    اضافه شدن پخش آنلاین

    رفع مشکل زیرنویس

  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۴۱

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo

فارسی

English

در اواسط قرن نوزدهم، «ایدا» (هانتر)، زن اسکاتلندی لال و دختر کوچکش «فلورا» (پاکویین)، به زلاند نو فرستاده می شوند تا طبق قرارهایی که پدر «ایدا» گذاشته، او با «استوارت» (نیل)، زمین دار محلی ازدواج کند. «استوارت» از همان آغاز نظر خوشی به پیانوی بزرگ «ایدا» ندارد. در حالی که «جرج» (کایتل)، مباشر «استوارت» درخواست می کند تا «ایدا» به او درس پیانو دهد و «استوارت» نیز رضایت می دهد …

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۵۱

از یه طرف من به آدا به دلیل خیانت به آلیستر حق میدم چون از اول هم عشقی نبوده و از اون پیوندهایی بوده که باباهه به یه آدم پولدار دختر میده ولی از طرفی هم عشق بینز به آدا هم از نوع هوس بوده و بعد که چند سری عشق و حالشو کرد به آدا میگه برو نمیخوام به زور تو فاحشه بشی و من بدبخت!!! ماهیت عشقی که فیلمساز میخواد توجیح کنه حالا خیانتش موجه ولی عشقش از نوع هوسرانی بوده و برای همین فیلم و داستانش برای من پوشالی دراومده... کلا جین کمپیون تفکرات فمینیستی و نادیده گرفتن حق و حقوق مردان رو در فیلمهاش اعمال میکنه... ولی بازی بازیگران به خصوص هالی هانتر و آنا پاکوئین که اون موقع دختربچه بود و همینطور موسیقی متن فیلم خوب بود و من نمره ی 7 از 10 به این فیلم میدم.

نمایش اسپویل
۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰

خیلی زیبا

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۰۵:۰۶

بسیار فیلم زیبایی هستش و نقش اول که هالی هانتر بود فوق العاده بازی کرد. هیچ عشقی رو نمیشه به زور به دست اورد ولی در طول تاریخ چه جنایت هایی که نشده به خاطر این خواسته ی زور.

نمایش اسپویل
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۰۸

عجب مزخرفی

نمایش اسپویل
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۳۹

افتضاح، خسته کننده، غیر واقعی

نمایش اسپویل
بیشتر