دانلود فیلم I Kill Giants 2017 (من غول ها را می کشم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

I Kill Giants 2017

من غول ها را می کشم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۲۸

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD

  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۰۰

    اضافه شدن انکود جدید

    YIFY

فارسی

English

داستان نوجوانی ماجراجو به نام باربارا که دوستان زیادی ندارد و فقط در مورد غول‌ها با مردم حرف می‌زند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۰۵:۲۴

تلف کردن عمر یعنی دیدن این فیلم لطفا نبینید بخوابید بهتره

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۳:۵۹

بیاییم کمی درام و فانتزی فضا رو از هم جدا کنیم تا ببینیم با چه چیزی مواجه هستیم. حتی کتاب رو هم بذاریم کنار و به فیلم توجه کنیم. یک دختربچه در یک شهر ساحلی. در سکانس ابتدای فیلم زندگی ازهم‌پاشیده‌ای را با حضور او و خواهر و بردار بزرگترش نشان می‌دهد. صحنه‌به‌صحنه جای رئالیسم و فانتزی با یکدیگر عوض می‌شود و کارگردان ما را در برابر یک اثر رئالیسم جادویی قرار می‌دهد. سوفیا و روانشناس مدرسه دوستان دنیای رئال و باربارا به‌همراه تخیلاتش نمایندگان دنیای خیالی باربارا. پله‌به‌پله مخاطب قطعات پازل را کنار هم قرار می‌دهد و در انتها متوجه می‌شود که کارگردان وحشت دنیای غم‌انگیز رئال را با ماجراجویی‌های یک دختر نوجوان که به‌لحاظ روحی ازهم‌پاشیده است تلفیق کرده تا مخاطب عام به‌راحتی با این داستان همراهی کند. حالا فکر کنید اگر این درام را کسی مانند فون‌تریه یا میشاییل هانکه می‌ساخت!! در کل این فیلم خوب از کار دراومده بود. اینکه شما قبل یا بعد از تماشای این فیلم کتاب را خوانده باشید یا خیر چندان تاثیری ندارد. جنگی که باربارا برای به‌تعویق انداختن مرگ عزیزترین فرد زندگی‌اش با دنیا به‌راه انداخته آنقدر دردناک است که اگر صحنه‌های فانتزی نبودند باور کنید که فیلم شاید دردناک‌تر از "رقصنده در تاریکی" می‌شد.

نمایش اسپویل
۵ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶

فضای فیلم و داستانش بسیار شبیه به فیلم A Monster Calls هست. داستان دختربچه ای که برای فرار از روبرو شدن با مرگ مادرش، پناه به خیالات خودش میبره و با خاطراتی که از دوران کودکی با مادرش داره، دنیایی از هیولاها برای خودش میسازه که توی این دنیا مادرش قهرمان شکست ناپذیریه که میتونه هر هیولایی رو به زانو دربیاره... این هیولاها توی این قصه تا پایان فیلم همراه باربارا توی دنیای خیالیش هستن... و در بخشهای پایانی داستان باربارا متوجه میشه که این هیولاها برای شکست دادن مادرش نیومدن. بلکه اومدن که اون رو با این واقعیت تلخ روبرو کنن که با وجود اینکه هرکاری از دستش برمیومده انجام داده، اما باز هم نمیتونه مادرش رو از مرگ نجات بده... در نهایت پیام اصلی فیلم این هست که غرق شدن در غم و اندوه اتفاقاتی که افتاده، باعث میشه انسان نتونه از فرصت کوتاهی که زندگی در اختیارش قرار میده لذت ببره... در لحظه ای که در انتهای فیلم باربارا در حال غرق شدنه، غول آخر این قصه این پیام رو بهش منتقل میکنه و میپرسه که آیا میتونی قدر زندگیتو بدونی و ازش لذت ببری؟ و این پیام همونجا با تلاش باربارا برای برگشت به زندگی خودش رو نشون میده. اگر با این دید به این فیلم نگاه کنید، مخاطبش میتونه هر فردی با هر سن و سلیقه ای باشه.

نمایش اسپویل
۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۷:۵۵

اگر قبلا کامیک‌بوک این فیلم رو خوندین، توقع زیادی از این فیلم نداشته باشید. اگر هم این فیلم رو دیدید، توصیه می‌کنم حتما کامیک‌بوکش رو هم بخونید.

نمایش اسپویل