دانلود فیلم A Fantastic Woman 2017 (یک زن شگفت‌انگیز) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

A Fantastic Woman 2017

یک زن شگفت‌انگیز

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۲۷

    اضافه شدن انکود جدید

    DON

  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۱۷

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

داستان پیشخدمت و خدمتکاری به نام "مارینا" که عاشق مردی مسن به نام اورلاندو می شود. پس از آنکه اورلاندو بیمار می شود و می میرد، مجبور می شود...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۷:۳۸

به دوستداران سینمای موج نو پیشنهاد میشه! زندگی یک فرد که اجتماع اونو قبول نمیکنه و اونم سعی میکنه خود واقیعش رو از اجتماع پنهان کنه ،نمیخوام اسپیولش کنم پس نگاهش کنید درجاهایی فیلم کند پیش میره ولی داستان قشنگ فیلم موجابتون میکنه که ادامه اش بدین

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ۰۲:۳۹

فیلم زیبایی بود که با روایتش قصد داشت حس همدردی بیننده رو برانگیزد و این در نحوره فیلمبرداری و انتخاب موسیقی فیلم کاملا مشهود بود. موضوع دیگر محتوا بود که هنوز در جامعه فرق همجنسبازها و ترنس ها شناخته شده نیست و چون در دسته همجنسبازها قرار نمیگیرند از طرف آن ها حمایتی نمیشوند و هم اینکه جامعه با آن ها بدرفتاری میکند. موضوعی که آزارم میداد با وجود بازی خوب نقش اول، این نقش درست پرداخته نشده بود و بازی خوب اورا تا حدی کمرنگ میکرد.

نمایش اسپویل
۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ۱۹:۰۶

لطفا به جای واژه ی همجنسباز از همجنسگرا استفاده کنیم :)

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ۲۱:۵۴

فیلم بصورت کلی داستان بسیار جذابی دارد. بازیها بسیار خوب بود و احساسات مخاطب را مورد هدف قرار میداد اما در مسائل روبرویی عاطفی، اغراق شده بود و جوابی برای آنها وجود نداشت. اگر این موارد را از فیلم کم کنیم، فیلم دارای امتیازات بسیار خوبی است.

نمایش اسپویل
۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ۰۱:۲۶

نوع نگاهی که به مقوله داشت و زاویه دید قابل تحسینی بود، جسارت کارگردان در موسیقی و پلان های کلاسیک هم همینطور. نوعی بازگویی زیبایی هایی است که گارگردان-نویسنده از سینما دیده. بعضی سکانس ها جسورانه اما مصنوعی اند. انگار زود از یک درام رئالیست به یک انیمیشن-فانتزی انتقال داده میشویم. نقش اول که امسال در مراسم اسکار به عنوان یک ترانس اولین های زیادی را رکورد زد بازی قشنگی داشت. اما برگ برنده فیلم به نظر بنده موسیقی آن است. موسیقی اوریجینال قشنگ و کاملا سینماتیک. اوج قدرت داستان شاید در نشان دادن زندگی سخت وغیر طبیعی مارینا و کمبود و نامهربانی های اطرافیانش در جامعه، بخاطر شرایط خاصش باشد که با همه غم و اندوهش باز برمی‌خیزد و باز ادامه میدهد. و البته اسکار هم که به این "نمایش درد اقلیت" باز لبیک میگوید!

نمایش اسپویل
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ۲۲:۵۴

داستان فیلم: موضوع یا داستان فیلم خوب بود اما بیان و کند بود داستانو خراب کرده بود و بعضی جاها واقعا نیازی نبود اینقدر روش زوم بشه. متوسط بازیگران: بازی بازیگران هم خوب بود اما میتونست خیلی بهتر بهتر باشه. خوب رو به متوسط موسیقی متن: موسیقی متن هم که اصلا هیچی. ضعیف و در مجموع فیلم متوسطی بود و خوش ساختم نبود.

نمایش اسپویل
بیشتر