دانلود فیلم Far from the Madding Crowd 2015 (دور از اجتماع خشمگین) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Far from the Madding Crowd 2015

دور از اجتماع خشمگین

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۵۵

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۳۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

در انگلستان دوران ملکه ویکتوریا، "بتشیبا اوردین" سرسخت و مستقل، توجه سه خواستگار متخلف را به خود جلب می کند: "گبریل اوک"، یک کشاورز، "فرانک تروی"، گروهبانی بی باک و "ویلیام بلدوود"، مجردی میانسال و موفق...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ فروردین ۱۴۰۱ ۰۰:۳۵

به معنای واقعی خسته کننده.. اینایی که میگن عالی یکی مثه note book رودیدن به این میگن عالی..فیلم بد به کسی پیشنهاد ندید

نمایش اسپویل
۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۲۲

مرد واقعی و عشق واقعی ??

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۵۰

طراحی صحنه این فیلم بی‌نظیر هست. به نظرم وینتربرگ در دور از اجتماع خشمگین هم کارگردانی عالی‌یی داشته، هم در خصوص انتخاب سه کاراکترش بثشبا، گبریل، و فرانک، نهایت هوشمندی را به عمل آورده و بازیگردانیِ مناسبی داشته؛ تعامل و احترام و علاقه‌ی متقابلِ ماتیاس شوئنارتس (گبریل) با کری مولیگان (بثشبا)، بسیار باورپذیر و زیبا شده، همچنین حس سمپاتیکِ بثشبا و گبریل هر دو نسبت به فرانک. ولی تام استورج اصلا در نقشش درست ننشسته و انتخاب مناسبی برای حضور در مقابل شخصیت مستقل و سرکش و درعین‌حال رمانتیکِ بثشبا نبوده؛ هر چقدر که از تماشای احترام او به فرانک و علاقه و تحسینِ پنهانی‌اش به گبریل لذت بردم، باور نکردم که در فراق آقای تروی چنین و چنان شده باشه! اینجا شاید بشه گفت کمی از ناحیه وفاداری به رمان لطمه خورده. با اینهمه به‌قدری رمنس زیبا و درگیرکننده‌ای داره که تا مدت‌ها قلب و ذهن‌ بیننده رو تسخیر خواهد کرد. به جرات میگم جزو معدود آثار عاشقانه موفق و ماندگار قرن حاضر هست.

نمایش اسپویل
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۲۵

کامنتم رو تصحیح می‌کنم؛ به جای ویلیام بولدوود به اشتباه از فرانک اسم بردم

نمایش اسپویل
۳۰ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۰۶

فیلم بسیار خوبیه و بازی بازیگر ها خوبه، اما پای این فیلم ادم خیلی زجر می کشه: بزرگترین ضربه ها رو به این دنیا ادم هایی زدند و میزنند که احمق هستند و ادعای شجاعت و دانایی می کنند، اون مرد هم عشق واقعی داشت و هم دل بزرگی. من که تو همچین شرایطی بعد از این همه اتفاق نمیتونستم ببخشم، دمش گرم مرد واقعی به این میگن.

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۰۷

فیلم بدی نیست ولی به نسبت دقیۀ کارهای این کارگردان خیلی چیز خاصی به حساب نمیاد

نمایش اسپویل
۳۰ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۱۸

ممنون از راهنمایی خوب شما، الان رفتم لیست فیلم های دیگه این کارگردان رو دیدم و گذاشتم برای دانلود. راست می گفتید فیلم های دیگه این کارگردان امتیاز بهتری هم گرفتن.

نمایش اسپویل
بیشتر