دانلود فیلم Nightcrawler 2014 (شبگرد) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Nightcrawler 2014

شبگرد

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۳۲

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo, HiDt, LAMA, x0r

  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۵۰

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

"لوئیس بلوم"، جوان پر تلاش و با انگیزه‌ای هست که در پی یافتن یک شغل با بازار داغ خبرنگاری جنایی لس آنجلس آشنا میشود و گروهی از فیلمبردان آزاد را پیدا میکند که از تصادفات، قتل ها، ضرب و شتم ها و... فیلمبرداری میکنند. لوئیس دست به کار میشود و وارد این جامعه‌ی خشن و بی رحم میشود که در آن هر آژیر پلیس میتواند به معنی پول باد آورده‌ای باشد که با فیلمبرداری از صحنه بدست میاد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۴۱

چطور فیلمی به این خوبی اینقدر گمنامه آخرش کاش تماشاگر پسند تموم میشد

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۳۳

از تماشاي فيلم لذت بردم. ميخوام با كساني كه اين فيلم رو شنيدن و قصد ديدن داشتن توصيه بكنم. فيلم از سينماي مستقل هست و من خيلي بعد اينكه اين فيلم رو ديدم شبيه فيلمي مثل پرتغال كوكي بود. نه از منظر داستان ولي از نظر القاي اون فكر پشتش. اون بازي كردن با فلسفه و جهان بيني ماها اينكه فيلم از كجا شروع شد و در چه نقطه اي شمارو تنها گذاشت و اينكه پيام خاصي داشت نباشيد. شخصيتها رو اينقدر سرد و گرم يا با روح و بي روحش نكنيد. شخصيت اول رو درك كنيد ( درك كردن لزوما به معني حق دادن به كسي نيست )و بعد به مسيري كه طي كرده نگاه كنيد و از خودتون اين سوال رو بپرسيد كه رفاه، ازدواج، زندگي پر رونق، عمر با عزت و جميع صفات خوشايندي كه در زندگي براتون الهام بخشه آيا اصالتش، فلسفش و راهي كه منجر به انتخاب اين نوع زندگي، يا به نوعي تقدس بخشيدن بهش، آيا اينا همه از نظرتون اصيل زندگي كردنه؟

نمایش اسپویل
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۲۳

چرند، اصلا وقت نذارید واسه دیدنش

نمایش اسپویل
۲۰ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۴۴

یک فیلم بی نظیر با موضوعی منحصر به فرد. بازی استادانه ی جیک جیلنهال شخصیت سرد و بی روح کاراکتر رو به خوبی القا میکنه. فیلمنامه و شخصیت پردازی بسیار عالی انجام شده و پایان بندی مناسبی هم داره. جزئه بهترین فیلم هایی هست که کمتر دیده شده.

نمایش اسپویل
۱۰ دی ۱۴۰۱ ۰۳:۵۰

برای مخاطب ایرانی که زیر سایه مدل دیگه ای از رسانه ها زندگی کرده که در اون پروپاگاندایی و انحصاری عمل میکنند شاید این فیلم چندان قابل ملموس نباشه چون اینجا باید هرجور که هست از وقایع فیلم بگیریم تا دست کم تو اخبار سایر کشورها پوشش داده بشه!!!! اما به هر حال در رسانه های کشورهای صاحب دموکراسی چون آمریکا نیز بی اخلاقی های بی حد و مرزی اتفاق میفته که هدف سرگرم کردن مخاطب به هر طریقی هست و این فیلم هم هدفش به تصویر کشیدن این بی اخلاقی هاست.... در کل فیلم خوش ساختیه.... نمره ی من به این فیلم 8 از 10.

نمایش اسپویل
بیشتر