دانلود فیلم The Road 1954 (جاده) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Road 1954

جاده

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۳۰

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay REMUX

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۲۱

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

«زامپانو» یک معرکه‌گیر خیابانی است و دختر ساده‌ای به نام «جِلسومینا» را از خانواده‌اش خریداری می‌کند تا به عنوان دستیار، همراهش باشد. این دختر شرایط جدید و بسیار سختی را تجربه می‌کند، درحالیکه «زامپانو» به خوش‌گذرانی خود ادامه می‌دهد تا اینکه هر دوی آنها با یک دلقک سیرک، روبرو می‌شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۳۹

یک شاهکار کلاسیک که گذر زمان هیچ تاثیری بر زیبایی و جذابیت آن ندارد. به تصویر کشیدن نبرد بین قدرت و ذهن و پیروزی قدرت در هر قدم. 9/10

نمایش اسپویل
۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۰۳:۵۵

عاااااالییه این فیلم حتما تماشا کنید

نمایش اسپویل
۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۲۱:۵۲

این دومین فیلمی بود که از فلینی دیدم. night of cabaria رو خیلی بیشتر دوست داشتم و پسندیدم. بازی ماسینا در فیلم اولی که دیدم خیلی برام شیرین و جذاب بود ولی در این فیلم، چون همون حالت ها و اداها رو داشت یه کم برام خسته کننده بود.

نمایش اسپویل
۹ مرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۲۰

واقعا فیلم بود...واقعا این لعنتی فیلم بود...واقعا برگی برگی باقی نداشت...?

نمایش اسپویل
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۳۹

جاده هم مانند دیگر کارهای کارگردان احساساتی سینمای ایتالیا دارای قهرمانی نامتعارف است. فلینی عموما روایتگر افراد خرد شده و له شده اجتماع خود است تا طبقه بورژوا و متوسط. شخصیت هایی که او خلق میکند به علت سبکسری خاص خود فلینی با هم ذات پنداری مخاطب مواجه میشود. جاده حال و هوای سورئال و نوستالژیک دارد که عمدتا ریشه در کودکی این کارگردان دارد.  شاید  این فیلم به اندازه هشت و نیم یا شهرزنان اسیر فانتزی فلینی نشده باشد اما قطعا در زمینه احساسی از تمام فیلم های دیگرش جلوتر است.

نمایش اسپویل
بیشتر