دانلود فیلم Hostiles 2017 (متخاصمان) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Hostiles 2017

متخاصمان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۹:۰۰

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo

  • ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۲۲

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

فارسی

English

داستان یک افسر ارتش که وظیفه‌ی اسکورت کردن یک سرخ‌پوست برای بازگشتن به سرزمینش از قلمروی خطرناک در سال ۱۸۹۲ را بر عهده می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۹:۱۰

این کریستین بیل ، فیلم بد هم بازی کرده؟واقعا قشنگه

نمایش اسپویل
۹ بهمن ۱۴۰۲ ۰۰:۴۴

فیلمی به شدت شخصی که تصویری بی نظیر از اندوه رو ارائه داده، به نظرم از نقش موسیقی در فیلم نباید غافل شد، فیلم شما رو به شدت درگیر داستان می کنه و سعی داره به این واقعیت بپردازه که در خونریزی و جنجال هم می تواند حق با هر دو طرف باشد.

نمایش اسپویل
۲۲ دی ۱۴۰۲ ۰۴:۰۶

فیلم واقعا خوبی هست که کیفیتش رو مرهون سیری اتفاقاتی هست که کارگردان به ناگهان بیننده رو درونش قرار میده و میگه این واقعیتی رعب انگیز و قاطعی هست که میبنی و باید قبولش کنی چون اتفاق افتاده وگرنه داستان انسانی اون درمورد بی رحمی که انسان در حق هم میکنن به جهت انچه حق خودشون می پندارن چیز جدیدی نیست و بهتره بگیم روند داستان و سیر اتفاقات و سهیم کردن بیننده با اون بسیار خوب تدوین و برنامه ریزی شده . بازیگران و بازی هاشون واقعا خوب هست فقط دو مطلب میمونه اینکه طبق دیالوک های فیلم \"ما سربازیم و کار ما کشتن هست\" ولی تمایز اینکه این کشتن کی تبدیل به مسئله خصوصی و جنایت میشه وکی ضرورت میدان ، برای افراد بی معنا و غیر قابل درک میشه و این دقیقا زمانی هست که با شخصی شدن مسئله ، هر طرفی سعی میکنه با قصاوت و سبوعیت بیشتر رفتار کنه تا هم انتقام خودش رو بگیره و هم از تبعات برگشت پذیر رفتارش و چرخه خشونت با ایجاد رعب در طرف مقابل جلوگیری کنه ولی این امکانپذیر نیست . و در اخر هم فیلم در اسکار جایزه میبره و جالبه به وست استادی بازیگر سرخ پوست جایزه داده میشه که به نظر من جایزه باید به نویسنده و کارگردان تعلق میگرفت .

نمایش اسپویل
۴ مرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۳۹

یک فیلم معرکه در ژانر وسترن که توصیه میکنم دوستان علاقمند به این ژانر حتما اون رو ببینند، بازی های معرکه کیریستین بیل ، روزمند پایک و وس استادی، کادرهای بسته ای که از صورت بازیگران گرفته شده به خوبی احساس بازیگر را به ببینده منتقل میکند، نماهای باز و مناظر خیره کننده دشتها و کوهستانهای آمریکا ، داستانی با تم ملایم که گرچه صحنه هایی تکان دهنده گاه شما را متاثر و گاه میخکوب میکند، به یک تابلوی نقاشی زنده کلاسیک میماند که اسکات کوپر استادانه آن را با آن موسیقی شگفت انگیز بر پرده سینما نقش کرده است متخاصمان را میتوان از جمله فیلمهای موفق 2017 دانست که جدای از بیننده خاص و مشکل پسند توانسته جماعت گیشه را هم راضی کند، صحنه های اکشن فیلم بیش از آنکه غلو آمیز با آن شیوه های رایج این سبک فیلمها باشد واقعی و دلچسب است. در کل این فیلم یک فیلم خوب برای گذراندن بعدازظهر همراه با قهوه ای دلچسب است.

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۲

تیم بازیگری خوب به خصوص یه بازی خوب دیگه از کریستین بیل. داستان جذاب. موسیقی متن شاهکار و پایان دلچسب. 9/10

نمایش اسپویل
بیشتر