دانلود فیلم Last Flag Flying 2017 (آخرین پرچم برافراشته) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Last Flag Flying 2017

آخرین پرچم برافراشته

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۲۲:۴۴

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, ZQ

  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ ۰۱:۲۰

    اضافه شدن انکود جدید

    YIFY

فارسی

English

داستان یکی از نیروهای سابق ارتش نیروی دریایی به نام لری شپرد که سی سال پس از خدمت در جنگ ویتنام، دوستان قدیمی خود را برای خاکسپاری پسرش که در جنگ عراق کشته شده است، فرامیخواند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۳:۲۴

نحوه روایت این اثر بسیار کند و خسته کنندست و چالش فیلم هم که به باد انتقاد گرفتن جنگ های نیابتی امریکا مانند جنگ های ویتنام و عراق بود و نوع انتقادش هم کاملا تکراری بود و به دلیل به حاشیه رفتن کاراکتر اصلی فیلم یعنی کاراکتر دکتر (استیو کارل) اصلا درام اصلی فیلم هم نگرفته و در واقع بیشتر کاراکترهای سال (با بازی برایان کرانستون) و میولر (با بازی لارنس فیشبرن) بودند که با تقابل و رد و بدل شدن دیالوگ بینشون بار اصلی فیلم رو به دوش کشیدند... در عین حال این اثری که وزنه اصلیشو روی دیالوگ ها گذاشته ، تقابل افکار و اندیشه فردی آتئیست و ملحد با فردی دیندار و در واقع کشیش رو به خوبی تونسته در فیلم جای بده و به همراه معدود سکانس های کمدی فیلم (بهترینش سکانس قطار) از نقاط قوت فیلم هستند... نمره ی من به این فیلم 7 از 10.

نمایش اسپویل
۱۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۱:۳۵

خیلی کیف کردم باهاش ، واقعا عالیه !

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲

یک فیلم زیبا با بازی عالی سه هنرمند به تمام معنا

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۸:۱۶

این فیلم پر از دیالوگ است و کیفیت ساختش هم بسیار عالیست منتها موضوع فیلمنامه چندان برای من جالب نبود اما تا آخر دیدم و از وقتی که گذاشتم خیلی پشیمون نشدم

نمایش اسپویل
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۲۲

اگر طرفدار صحنه های پر دیالوگ دراماتیک و شوخی های کلامی لوس نیستین این فیلم رو نبینین. در ضمن ژانر درام این فیلم خیلی خیلی پررنگ تر از ژانر کمدی هست. اصلا میشه گفت کمدی نیست.

نمایش اسپویل
بیشتر