دانلود فیلم The Hunt 2012 (شکار) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Hunt 2012

شکار

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۵۵

    اضافه شدن انکود جدید

    720p playHD

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۴۵

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    نسخه 1h 55m

فارسی

English

«لوکاس» معلم مدرسه است و با دانش آموزان خود، رفتار صمیمی دارد. در زندگی شخصی، او تنها زندگی می‌کند و بعد از اختلاف با همسرش، در تلاش است با فراهم کردن شرایط و داشتن شغل ثابت، بتواند سرپرستی پسرش را پس بگیرد. در این میان، یکی از دانش آموزانش به اسم «کلارا»، موضوعی را مطرح می‌کند که «لوکاس» را نه تنها در مدرسه بلکه در زندگی شخصی خود نیز دچار مشکل می‌سازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۲۴

فیلم بسیار عالی هست . ۱۰۰٪ توصیه میشه برای دیدن . 8.5 از 10

نمایش اسپویل
۴ دی ۱۴۰۲ ۰۲:۳۲

فیلم خیلی قوی بود. ارزش دیدن داره

نمایش اسپویل
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ۰۲:۲۴

فیلم قشنگی و ارزش دیدن داره گاهی یک دروغ بچه گانه میتونه همه چیز رو خراب کنی

نمایش اسپویل
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۶:۰۷

شخصیت اصلی فیلم هدف هیستری جمعی قرار گرفت، دقت کنید اینو میگن هیستری جمعی نه اینکه 500 تا مدرسه مورد حمله شیمیایی قرار بگیرند و همه خفه بشن و نفس هاشون بالا نیاد و تو بهش بگی هیستری جمعی!!!!

نمایش اسپویل
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۵:۲۳

فیلمی اصغرفرهادی طور که سازندگانشون دست رو موضوعی حساسی گذاشتند... فیلمساز قضاوت کردن رو به شکارچی ربط میده و قضاوت شدن رو هم به شکار!!! به نظرم مسئله حریم کودک به هیچ عنوان شوخی بردار نیست، در این فیلم کودک (کلارا) قربانی بوده نه از جنس آزارگری، بلکه در عین نابالغی تصویری پورن و سوپر میبینه احساساتی بزرگسالانه در وجودش میجوشه و رخنه میکنه و زمانی که این کودک تنها که تنها دوستش دوست صمیمی پدرشه این احساس رو بروز میده و مورد سرزنش واقع میشه به این شخص تهمت میزنه که حالا بدون راستی آزمایی زندگی یه ‌شخص رو به قهقرا و اضمحلال میکشونه که فرد قربانی طعمه جامعه ای شده که یک به یک در نقش شکارچی قصد دارند این انسان نگون بخت رو زیر اسلحه قضاوتشون شکار کنن!!! فیلمش ضعف هایی در شخصیت پردازی داره و همینطور در سکانس هایی هم دچار ضعف در منطق میشه، مثلا بعد یکسال لوکاس تنها، سرخورده و طرد شده یهو دوباره با همه روابطش از سر گرفته شده بدون اینکه این وسط بفهمیم در طول این یکسال چه اتفاقی افتاده و این بدون طی کردن سیر منطقی در فیلم قابل باور نیست!!! نمره ی من به این فیلم 8 از 10.

نمایش اسپویل
بیشتر