دانلود فیلم White Heat 1949 (اوج التهاب) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

White Heat 1949

اوج التهاب

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۵۸

    اضافه شدن انکود جدید

    RARBG

  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۵۷

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay REMUX

فارسی

English

« آرتور كودى جارت » ( كاگنى ) ، آدم‏كش روان پریش و سر دسته‏ى گروهى از تبهكاران ، به زندان افتاده است . كارآگاهى ( اوبراین ) با ظاهر مبدل در زندان هم سلول او مى‏شود تا اطلاعاتى درباره‏ى گروه « جارت » به دست آورد .

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۱۳

یه فیلم متوسط در حد امتیاز شش تا هفت

نمایش اسپویل
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۴۶

عالی بود ... فوق العاده ... بی نظیر ... یک جاهایی از آن کلی التهاب و استرس داشت ... خیلی لذت بردم ... حتما ببینید و حسابی کیف کنید!

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ۲۲:۳۸

کلن یه زیرنویس برای این فیلم موجود بود که اونم ناهماهنگ بود :-/ این ساب https://subscene.com/subtitles/white-heat/farsi_persian/2738063 رو هماهنگ کردم رو تمام نسخه های دانلودی سایت 30 نما جوابه (Mkvcage و YiFY و انکود 30 نما)

نمایش اسپویل
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۰۴

شاید بشه گفت ژوکر سینمای کلاسیک، این هنرپیشه (جیمز کاگنی) واقعا دوست داشتنیه، البته من فیلم "فرشتگانی با صورتهای کثیفشو" خیلی بیشتر دوست داشتم، این فیلم به نظرم خیلی دیگه از دنیای پلیسی امروز فاصله پیدا کرده و تو ذوق می زنه، سلیقه بیننده امروزی خیلی فاصله با یک مشت تو صورت زدن و سه متر پرت شدن، یا با تفنگ شلیک کردن از دم جیب و تیر خوردن و قل خوردن و ... پیدا کرده. من همیشه در مورد فیلم کلاسیک می گم فقط به درد موزه سینما می خوره اگر فقط اکشن یا جلوه ویژه باشه (البته امثال جنگ ستارگان به درد آشغالی سینما یا حداکثر آرشیو مهدکودک می خورن)، در عوض فیلمهایی با چاشنی فلسفی، روانشناختی، عشق و ... یا تکیه بر هنر بازیگری هیچ وقت قدیمی نمی شن مثل اتوبوسی به نام هوس، بالا و پایین کروساوا، هاراکیری، درباره ایو، آقای اسمیت به واشینگتن می رود، اون یک زندگی زیباست، مرد سوم، روانی، بلوار سانست، در بارانداز، و ... رو می شه دو بار در دو روز متوالی دید ولی این فیلمو من نتونستم بعد یک سال دوباره ببینم و لذت ببرم، شاید بار اول کسی ببینه دوست داشته باشه ولی بار دوم فکر نکنم

نمایش اسپویل
۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۵۴

سراسر تعلیق و هیجان از ابتدا تا انتها. حتما ببینید 9/10

نمایش اسپویل
بیشتر