دانلود مستند Jodorowsky’s Dune 2013 (شنزار جودوروفسكی) با تماشای آنلاین

Jodorowsky's Dune 2013

شنزار جودوروفسكی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۳۵

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین بروزرسانی شد

  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳

    اضافه شدن انکود جدید

    ROVERS

فارسی

English

در این مستند، داستان بلند پروازانه‌ اما در نهایت محكوم به شکست, كارگردانی به نام" الخاندرو جودوروفسكی" به تصویر کشیده می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۷

best thing in the world

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۵:۵۳

خدای من. عجب مستندی. تعلل نکنید در اولین فرصت ممکن ببینیدش.

نمایش اسپویل
۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۳۲

فیلمساز کمال گرا ایده ای آنچنان عظیم و مهیب دارد که هرگز موفق نمی شود از طراحی پر شکوهش به مرحله اجرا و اتمام برسد. اما تلاشش آن قدر نیرومند است که از پروژه شکست خورده اش سرازیر شده و دل و نگاه و جان خیلی ها را با خود همراه می کند . به نظر من یک پاسخ خوب به کسانی است که به کمال گرایی و مطلق گرایی با شکاکیت نگاه می کنند. چیزهای متوسط بد نیستند، اما چیزی که به انسان انگیزه زندگی کردن می دهد، خیال پردازی و فکر کردن به چیز های تمام و کامل است. اگر مهم ترین چیز برای شما در دنیا و بهترین دلیل برای زندگی کردنتان ایده ذهنتیان نیست بهتر است از جاردوفسکی درس زندگی نگیرید. زندگی برای ایده های بزرگ پر از رنج و درد است. اما صدها برابر هم پربار و ارزشمند است و تغیریبا تمام دست آوردهای بشر مرون همین آدم های عاشق و شیدا است.

نمایش اسپویل
۱۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷

دوستان کسی این مستند ندیده؟ اگر کسی دیده نظری بده ببینیم میشه از داخل این مستند درس هایی برای شروع فیلمسازی گرفت یا نه. از مدیران عزیز هم درخواست میشه لینک دانلود در سرور جدید آپلود کنن. سپاسگذارم

نمایش اسپویل