دانلود فیلم Amores Perros 2000 (عشق سگی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Amores Perros 2000

عشق سگی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۲۰

    اضافه شدن انکود جدید

    EbP, WORLD, x0r

  • ۰۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۲۴

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

فارسی

English

این فیلم دارای سه خط داستانی می‌باشد که با یک تصادف به هم وصل می‌شوند. پسر جوانی که با سگ خود، وارد مسابقات شرط‌بندی می‌شود؛ مدل زیبایی که با مردی متاهل رابطه دارد؛ و پیرمردی دوره‌گرد که هر روز با سگهای خود در شهر پرسه می‌زند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ خرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۳۷

افتضاح و حال بهم زنه فضای دارک و چندش و منفی داره اگه از منفی بودن و غم و خون و بدبختی لذت میبرید نگاه کنید.

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۱۹

اگر مغزتون کشش دیدن دو ساعت غم و اندوه و حسرت رو داره ببینین حتما فیلم رو

نمایش اسپویل
۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۴۵

فیلم خیلی زیباییه ولی بعد از تماشاش اصلا حال خوبی نخواهید داشت

نمایش اسپویل
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۴:۴۰

بسیار فیلم زیباییه نمیدونم با چه معیاری اون سال فیلم ببر خیزان اژدهای پنهان تو اسکار این فیلمو شکست داد در صورتی که این فیلم چند لول بهتر از اون فیلمه!!!! افراد درون این فیلم همگی مشکل رابطه با خونوادشون رو دارن، عشقی بین افراد وجود نداره و روابط بر اساس نیاز و هوس هست ولی تا دلتون بخواد همین آدمها عاشق سگ ها هستند و به نوعی عشق به سگ ها جایگزین عشق آدمها به یکدیگه شده، در واقع دغدغه اصلی فیلمساز خونوادست با نشون دادن تضادها دغدغشو به تصویر کشیده چه در بین افراد مرفه و چه در بین افراد فقیر این فیلم به وضوح دغدغه فیلمساز قابل رویته... الخاندرو گونسالس اینیاریتو و دیگر عوامل فیلم عشق سگی برای تصویربرداری در محله های فقیرنشین مکزیکوسیتی به مشکلات زیادی برخورد کردند از جمله اینکه بارها توسط اوباش ها و باندهای خلافکار خیابانی این شهر ربوده شدند و همین سختی ها باعث میشه به نظرم اهمیت این ساخت چنین شاهکاری بیشتر باشه.... تنش ها به واسطه فیلمبرداری با دوربین روی دست به خوبی مخاطب منتقل میشه و همینطور نماهای کلوزآپ و مدیوم کلوزآپ باعث گرفتن بازی های بسیار خوب از بازیگرها شده و این موارد هم از نکات مثبت دیگه این فیلم هست.... نمره ی من به این فیلم 8.3 از 10.

نمایش اسپویل
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ۰۴:۳۴

خط داستان مشخصی نداره و بیشتر سعی میکنه با استفاده از اتفاقات فیلم درس اخلاق بده به بیننده. فیلم بدی نیست ولی خیلیم نباید بزرگش کرد. تو این سبک فیلم های grams 21 و life itself خیلی قویتر هستن.

نمایش اسپویل
بیشتر