دانلود انیمه Tokyo Revengers 2021 (انتقام جویان توکیو) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Tokyo Revengers 2021

انتقام جویان توکیو

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۱۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل ۳ قسمت ۱۳

  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۲۰

    اضافه شدن پخش آنلاین

    اپیزود 12 فصل 03

فارسی

English

فردی میانسال که همه چیزش را از دست داده، در زمان سفر میکند و به دوران مدرسه رفتنش می رود تا عشق را در زندگی اش نجات دهد. همچنین او باید رهبر یک باند مخوف در مدرسه شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۳۴

این نسخه های دوزبانه که زبان پیشفرض رو به انگلیسی تغییر دادن خیلی بده. یه لحظه تا بیای زبان رو ژاپنی کنی حس و حال انیمه رو میترکونه! حیفه رو همچین انیمه شاهکاری دوبله گذاشت!

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۰۵:۱۰

متاسانه به دلایلی که اشاره میشه نمیتونم بگم خوشم اومد. اما یه جوری هم شده که باید ببینم تهش چی میشه کنج کاوم کرده. تا آخر فصل یک رو دیدم و منتظرم یکی دو فصل بعدی کامل بیان تا بقیشو ببینم. اینکه یه ایده جدیدیه در نگاه اول شاید درست به نظر بیاد ولی از دید من یه ایده قدیمیه که به خاطر اشتباهات زیاد، باگ های عجیب و خلا های داستانی یه چیز جدید به نظر میاد. قبل از اینکه بپردازم بهش بگم که پیشنهاد میکنم ببینین اگه اهل انیمه هستین. ولی بالا تنه رو کامل از برق بکشین چون خیلی نکات تو ذوق بزن زیادی داره. غیر از اون واقعا ارزش دیدن داره. اول اینکه سبک طراحی یکم متفاوته و زاویه کنار صورت خیلی فرق داره با رو به رو که بد تو ذوق میزنه. داستان حول محور سفر زمانی به 12 سال عقب تر و بازگشت به زمان حاله. با پیگیری وقایع متوجه میشین تمام این 12 سال مابین و سال های قبلش بی ارزشن و فقط یه سه چهار روزی که سفر به گذشته هست کل تاریخ جهان و عوض میکنه. خود قدیم و خود جدید متوجه اتفاقات عجیب نمیشن و فورا میفتن رو ریل.سر تا سر انیمه پر از دعوای مشت و لگدیه. و همین باعث میشه فک کنم مخاطبش شاید بچه مدرسه ای های دنبال دعواست. که چون خیلی براشون آموزنده هست از نظرم بر میگردم. پلیس و قانون اصلا انگار نه انگار که وجود دارن. یه عده بچه دارن کل شهر و میچرخونن همه هم گانگستر ولی پلیس اصا هیچی. یاد نید فور اسپید افتادم. فکر کنم Payback بود که پلیس نداشت. شهر شهر دزدا.خلاصه یه سواری جذاب و در عین حال پر از لحظات (این دیگه چی بود (یا همون WTF)) تو راه دارین. حالشو ببرین. فکرشو نکنین.

نمایش اسپویل
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۵:۱۰

من متاسفانه چشمم به هر گونه متن کتابی میفته در کسری از ثانیه خوابم میبره :) وگرنه همیشه میبینم تو کامنتا همه میگن مانگا بهتره. متاسفانه قدرت خوندن ندارم.

نمایش اسپویل
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۱۴

دوست عزیز مانگا چندماه پیش تموم شد، اگه انقد کنجکاوی پیشنهاد میکنم مانگا رو بخونی چون مانگای این انیمه به‌شدت از خودش جذاب‌تره و آرت قشنگی هم داره.

نمایش اسپویل
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۱۰

واقعا یکی از بهترین انیمه های سالیان اخیره ، قسمت به قسمت جذاب و لحظه به لحظه ش پر از هیجان و استرس ... قطعا توی ژانر خودش جزو بهترین هاست و ایده ی جالبی داره ، در کل انیمه سطح بالاییه و منتظر فصلای بعدش میمونم... دیدنش رو پیشنهاد میکنم حتی اگه اهل انیمه نیستید ....

نمایش اسپویل
۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۳۰

خیلی خفن بود فصل دوش کی میاد؟

نمایش اسپویل
۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۸

منظورم شب سال نو 2023 هست چون کریسمس با شب سال نو فرق داره D:

نمایش اسپویل
۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۶

دقیقا شب کریسمس 2023

نمایش اسپویل
۲۳ دی ۱۴۰۰ ۰۳:۲۰

با این که داستانش یه ذره نقص داشت اما عالی بود ?

نمایش اسپویل
بیشتر