دانلود انیمه Violet Evergarden 2018 (وایولت اورگاردن) با زیرنویس فارسی

Violet Evergarden 2018

وایولت اورگاردن

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۵

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول با کیفیت بلوری اضافه شد

فارسی

English

«وایولت اورگاردن» ، دختر جوانی است که تا بحال با نام «سلاح» شناخته می شده و حال با خارج شدن از میدان جنگ برای شروع زندگی جدیدی در دفتر پستی مشغول به کار می شود؛ آنجا او با ابزاری کار می کند که افکار مردم را به کلمات مبدل می کنند و این عمل بسیار او را تحت تاثیر قرار می دهد. وایولت کار خود را ادامه می دهد و در این مسیر با فوران احساسات و شور و شوق انسان های پیرامون خود روبرو می شود و در عین حال به دنبال معنی کلماتی است که تا کنون از فهم آنها عاجز مانده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۲۶

خیلی خوبه. دیدگاه آدم رو به زندگی عوض میکنه

نمایش اسپویل
۲۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۵:۴۱

این انیمه با فضای کلاسیک و تکنولوژی مدرن ساخته شد. برای همین گاها شما رو یاد انیمه های 40 سال پیش میندازه. روایت بسیار دردناک و غم انگیز و البته تخیلی بسیار زیبایی داره. شاید برای تمام سلایق خوب نباشه. مثلا اگر دنبال مبارزه هستین نا امید خواهید شد. این انیمه بسیار خردمندانه تا مرز خراب کردن خودش میره اما در حفظ مبنای خودش کاملا موفق در میاد. فضاش منو یاد بابا لنگ دراز و آن شرلی میندازه. اگه شرایط طبیعی بود و آدمی زادی این الان از صدا و سیما باید پخش میشد.

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۴۰۱ ۰۴:۲۷

متاسفانه در بد زمانی شروع به نگاه کردن این انیمه کردم و حالم رو دو چندان بدتر کرد انیمه فوق العاده ای بود و بسیار احساسی و غم انگیز بود

نمایش اسپویل
۷ اسفند ۱۴۰۰ ۰۱:۳۴

فقط یک جمله:? زیبا، بی نقص و شاهکار آن را از دست ندهید

نمایش اسپویل
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ۰۱:۲۳

انیمه زیبایی بود و گرافیک و جزئیات فوق العاده ای داشت. خیلی احساسات منو درگیر کرد و حتی با بعضی بخش هاش گریه کردم.از ماهیت ضدجنگشم خوشم اومد.بعد از دیدن سریال فیلمش هم ببینید ادامه ی همینه.

نمایش اسپویل
بیشتر