سلام و درود بر شما تیم ارجمند سی نما
زبان روسی بود نه انگلیسی
زمان هم صد و هفتاد و هفت دقیقه بود نه چهارساعت و سه دقیقه
اگر نسخه ی انگلیسی کیفت بالا این حماسه ژرمانیک را تهیه فرمایید لطف بزرگی کردید
۱۴۰۱ اسفند ۲۰ ۱۹:۵۱
سلام.چه کیفیتی داره فایلتون.اول میخوام بدونم بعد اشتراک تهیه کنم
۱۴۰۲ مرداد ۱۹ ۱۳:۲۶
سلام و درود بر شما تیم ارجمند سی نما زبان روسی بود نه انگلیسی زمان هم صد و هفتاد و هفت دقیقه بود نه چهارساعت و سه دقیقه اگر نسخه ی انگلیسی کیفت بالا این حماسه ژرمانیک را تهیه فرمایید لطف بزرگی کردید
۱۴۰۱ اسفند ۲۰ ۱۹:۵۱
سلام.چه کیفیتی داره فایلتون.اول میخوام بدونم بعد اشتراک تهیه کنم