چقدر فلسفی زندگی رو توصیف کرد .... هدف نویسنده فقط دور کردن ما از داستان غم انگیز خودش بود .... همه اون ادم ها توی زندگی هم تاثیر داشتن و مهم بودن ولی فکر میکردن چقدر تعفن بر انگیزن در حالیکه همه شخصیت ها عالی بودن و خوبی تو ذاتشون بود .... سعی نکنیم توصیف کنیم هدف داستان رو این داستان و فیلم توصیف بر انگیز نبوده
۱۴۰۱ اسفند ۱۷ ۲۲:۱۰
چقدر فلسفی زندگی رو توصیف کرد .... هدف نویسنده فقط دور کردن ما از داستان غم انگیز خودش بود .... همه اون ادم ها توی زندگی هم تاثیر داشتن و مهم بودن ولی فکر میکردن چقدر تعفن بر انگیزن در حالیکه همه شخصیت ها عالی بودن و خوبی تو ذاتشون بود .... سعی نکنیم توصیف کنیم هدف داستان رو این داستان و فیلم توصیف بر انگیز نبوده
۱۴۰۱ آذر ۱۶ ۲۳:۱۹
چرا تماشای آنلاین نداره ؟:(