۱۳۹۶ دی ۲۹ ۲۲:۵۵ بازگشت خوبی بود و نسبت به 4 قسمت اخر،داستان بهتر و ساختار بهتری داشت. اوناییکه از مجموعه اَره خوششون میاد،پیشنهاد میکنم حتما ببینن.
۱۳۹۶ دی ۲۸ ۰۰:۴۹ بینظیر!! عالیه این فیلم، از هر نظر. یکی از بهترین سه گانه های تاریخ سینما!! موسیقی، بازی ها، جلوه های ویژه،... همه و همه بینظیرند.
۱۳۹۶ بهمن ۲۶ ۰۲:۴۱
خخخخخخ خیلی باحالن!! امیدوارم بعد از مدتها یه انیمیشن خوب ببینیم
۱۳۹۶ دی ۳۰ ۰۲:۳۵
فقط جلوه های ویژه و طراحی شهر قشنگ بود. داستان و بازی ها فاجعه
۱۳۹۶ دی ۲۹ ۲۲:۵۵
بازگشت خوبی بود و نسبت به 4 قسمت اخر،داستان بهتر و ساختار بهتری داشت. اوناییکه از مجموعه اَره خوششون میاد،پیشنهاد میکنم حتما ببینن.
۱۳۹۶ دی ۲۸ ۰۰:۴۹
بینظیر!! عالیه این فیلم، از هر نظر. یکی از بهترین سه گانه های تاریخ سینما!! موسیقی، بازی ها، جلوه های ویژه،... همه و همه بینظیرند.