moh.kingnight

عضویت:

مرداد ۱۳۹۶ (۸ سال و ۱۰ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۶ دی ۲۵ ۲۱:۵۴

دوست عزیز اگه خوب به کامنتم دقت کرده من به هیچ عنوان یه سریالو با فیلم مقایسه نکردم اتفاقا تاکید کردم که حرفی که در مورد فیلم زدم یک مثال از اینه که نمره سایتی مثل IMDb به هیچ عنوان نمیتونه ملاک بهتر یا ضعیفتر بودن فیلم یا سریالی بشه ( چون ازین مثال واضح تر و معروفتر پیدا نکردم ، دلایلشم تو کامنت قبلیم واضح گفتم ) همون اتفاقات تو سریالم هست و دلیل نمیشه یک سریالی که نمرش بالاتره یعنی صد در صد بهتره ( اونم با نمره دهی مردمی که مثل خودمونن، همشون کارشناس نیستن که ) ، من دوتا فیلمو با هم مقایسه کردم و اصلا به سریال ربطش ندادم که بخوام مقایسه کنم ( لطفا کامنتارو خوب بخونید بعد جواب بدید) شما گفتی که تعداد بیننده گات به مراتب بیشتره ، خب قبول اما چه ربطی به بهتر بودن سریال داره ، در ضمن دلایل بسیار زیادی داره که سریال گات طرفداراش اینقدر زیادترن از جمله اینکه این سریال از شبکه HBO پخش میشه که به مراتب تعداد کاربراش بیشتر از کانالهای دیگست ، دلیل مهم دیگه داشتن صحنه های ج ن س ی زیاد تو سریاله ، دلیل بعدیش بخاطر داستان فانتزی و اقتباس از رمان ترانه یخ و آتش هست . ( در ضمن تاکید میکنم تعداد طرفدار بیشتر اصلا ربطی به بهتر بودن نداره ) شک نکن این سریال اگه از شبکه HBO پخش نمیشد نمرش از 9 بالاتر نمیرفت و تعداد بینندگانشم به مراتب کمتر بود در اینکه سریال فرار از زندان بسیار خوبه شکی نیست ولی خب دلیل نمیشه هرکسی خوشش بیاد یا مثلا وایکینگها سریالیه که عالیه کسی نمیتونه منکرش بشه ولی میتونه دوستش نداشته باشه ( همین حرفارو در مورد گات بزنی در بین بعضیا بعنوان خائن بالفطره محسوب میشی )

۱۳۹۶ دی ۱۸ ۱۴:۴۰

منم با نظرت موافقم کاملا

۱۳۹۶ دی ۱۸ ۱۴:۳۹

یه سریالی که از لحاظ شخصیت پردازی و داستان و دکوپاژ فوق العاده کار کرده و بخاطر همینم جوایز متعددی گرفته ارزش چندین بار دیدنو داره خیلی خوشحال شدم که فصل ششم هم تمدید شد و بازم میتونیم مایکل و دوستانشو ببینیم و تیر بعضیا به سنگ خورد که هی میگفتن مدیران شبکه فاکس و مردم از فصل 5 راضی نبودن و ازین حرفا درحالی که کاملا خلاف اینها بود ولی بعضیا خبرهارو تحریف میکردند تا سریال دیگه ای که خودشون بهش علاقه دارن رو بهتر و بالاتر نشون بدن درحالی که دیگه دوره اینجور حرکات گذشته

۱۳۹۶ دی ۱۶ ۲۱:۴۶

با احترام به نظر شما ولی اینو بدونید که طرفدارای GOT این سریالو میپرستن و با کوچکترین نقد طوری گارد میگیرن که انگار خانوادشونه یه مطلبیم در مورد imdb بگم ، اونم اینکه به هیچ عنوان نمره این سایت نمیتونه ملاک بهتر یا ضعیفتر بودن سریال یا فیلم باشه چون اولا بالا 90 درصد رای دهندگانش مردم عادی هستن نه کارشناس دوما خیلی راحت میشه یه باند درست کرد و اکانتهای فراوون ساخت و نمره یه سریالو پایین یا بالا ببرن ، نمونه هاشم فراوونه بخوام یه مثال از فیلم بزنم که خیلی خیلی بارزه اینه که بالاترین نمره فیلم متعلق به فیلم رستگاری در شاوشنگ با نمره 9.3 و پدرخوانده یک و دو در رده های بعدی با نمره های 9.2 و 9 هستن . فیلم رستگاری در شاوشنگ خیلی خوبه اما دیگه نه که بهترین فیلم تاریخ باشه ( هرکسی خوشش بیاد یا نیاد میدونه که پدرخوانده به مراتب فیلم با کیفیت تری نسبت به رستگاری در شاوشنگه ، حیتی قسمت دوم پدرخوانده هم همینطور ) در ضمن هر چند وقت یه بار که از سوی نشریه های خاص و کارشناسان مختلف در مورد بهترین فیلمهای تاریخ بیانیه ای صادر میشه هیچ موقع نشده که رستگاری در شاوشنگ بهترین فیلم تاریخ بشه و اکثرا پدرخوانده بهترین فیلم تاریخ شده و حتی رستگاری در شاوشنگ جز 5 تا فیلم برتر تاریخ و حتی ده تا اول هم نبوده اکثرا بعد چطور نمرش بالاترینه؟ در ضمن فیلمهای دیگه هم هستن که خیلی بهتر از رستگاری در شاوشنگ هستن ولی من بعنوان مثال همین پدرخوانده رو گفتم