گیم اف ترونز یه چیزه این یه چیز دیگه نباید اینا رو باهم قاطی کنی مثلا الان اتک آن تایتان خیلییی بهتر از سریالای معروف هست
۱۴۰۰ تیر ۰۶ ۲۲:۱۰
سلام تا حدی موافقم نیمه های داستان چند قسمت خیلی خسته کننده میشه ولی تونست بعدش داستانو بر گردونه ارزش داشت که تا آخرش دید
۱۴۰۰ تیر ۰۶ ۱۳:۳۱
برنامه برای ios و اندروید هم بدید فوق العاده تر میشه
۱۴۰۰ تیر ۰۶ ۱۳:۳۰
خب بلاخره هزینه سرور دانلود هم میاد روش میتونیم بدون دانلود ببینیم مورد دیگه اینکه واقعااااا قیمت ۳۰ نما از بقیه پلتفرم ها بهتره با توجه به سانسور نکردن و دور زدن فیلتر و ...
۱۴۰۰ تیر ۰۶ ۲۲:۱۱
گیم اف ترونز یه چیزه این یه چیز دیگه نباید اینا رو باهم قاطی کنی مثلا الان اتک آن تایتان خیلییی بهتر از سریالای معروف هست
۱۴۰۰ تیر ۰۶ ۲۲:۱۰
سلام تا حدی موافقم نیمه های داستان چند قسمت خیلی خسته کننده میشه ولی تونست بعدش داستانو بر گردونه ارزش داشت که تا آخرش دید
۱۴۰۰ تیر ۰۶ ۱۳:۳۱
برنامه برای ios و اندروید هم بدید فوق العاده تر میشه
۱۴۰۰ تیر ۰۶ ۱۳:۳۰
خب بلاخره هزینه سرور دانلود هم میاد روش میتونیم بدون دانلود ببینیم مورد دیگه اینکه واقعااااا قیمت ۳۰ نما از بقیه پلتفرم ها بهتره با توجه به سانسور نکردن و دور زدن فیلتر و ...