فیلمی بود ساده و با داستانی تقریبا کلیشه ای
از لحاظ کارگردانی به حق با فیلمی خوب طرف هستیم ولی اگه بگیم از لحاظ محتوایی فیلمی قوی بود یکم جای بحث داره
فکر کنم از نظر محتوا اینجا با کلیشه طرف هستیم ولی نکته جالب توجه جامعه دهه 70 مکزیک بدجوری با فاصله طبقاتی و مشکلات نژاد پرستی درگیر بوده
۱۳۹۸ فروردین ۰۲ ۰۱:۰۰
فیلمی بود ساده و با داستانی تقریبا کلیشه ای از لحاظ کارگردانی به حق با فیلمی خوب طرف هستیم ولی اگه بگیم از لحاظ محتوایی فیلمی قوی بود یکم جای بحث داره فکر کنم از نظر محتوا اینجا با کلیشه طرف هستیم ولی نکته جالب توجه جامعه دهه 70 مکزیک بدجوری با فاصله طبقاتی و مشکلات نژاد پرستی درگیر بوده
۱۳۹۷ دی ۱۸ ۲۱:۱۹
کنسرت live aid 1985 رو با کیفیت خوب بذارید.ممنونم