mahsa64

نام:

mahsa

عضویت:

آبان ۱۳۹۵ (۹ سال و ۷ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۷ دی ۰۴ ۱۱:۳۶

من که از فیلم ونوم خیلی خوشم اومد

۱۳۹۷ آبان ۲۰ ۲۱:۳۲

فصل 4 زیرنویس قسمت 3 و 4 هماهنگ نیست واییییی

۱۳۹۷ آبان ۰۵ ۱۱:۳۱

دوستان دوبله این قسمت خوبه ؟ مشکل فنی نداره ؟ چون بعضیا میگفتن صدایه دوبله خیلی زیاده صدایه پس زمینه خیلی کم