با بچه هام نشستیم تماشا. ما شیر شاه ۱ و ۲ و ۳ را دیده بودیم. این آخرین بازسازی شیر شاه، فاجعه بود. بچه ها که حوصله نکردند و همان ۱۰ دقیقه اول رها کردند. من به زور تا ۳۰ دقیقه تماشا کردم. حس می کردم دارم راز بقا میبینم با این تفاوت که به جای صدای گوینده، خود حیوانات دارند حرف میزنند. اصلا خوب نبود. حیف این همه تکنولوژی که صرف ساخت این فیلم شده.
۱۴۰۴ فروردین ۰۸ ۱۴:۱۲
با بچه هام نشستیم تماشا. ما شیر شاه ۱ و ۲ و ۳ را دیده بودیم. این آخرین بازسازی شیر شاه، فاجعه بود. بچه ها که حوصله نکردند و همان ۱۰ دقیقه اول رها کردند. من به زور تا ۳۰ دقیقه تماشا کردم. حس می کردم دارم راز بقا میبینم با این تفاوت که به جای صدای گوینده، خود حیوانات دارند حرف میزنند. اصلا خوب نبود. حیف این همه تکنولوژی که صرف ساخت این فیلم شده.