اصلا تحت تاثیر نمره فیلم قرار نگیرید. این فیلم بی نظیره از لحظه اول تا آخر ذهنتونو درگیر میکنه
به عقیده من سازنده ی ایدن اثر سعی کرده به تلخ ترین مسایل بشری از زاویه طنز نگاه کنه
فقط نمیدونم چرا اینقدر کیفیت فایل ش پایییییییییییییییییییییییییییییینه..!!!!!!!!!!!!
۱۳۹۸ تیر ۰۷ ۲۲:۰۳
اصلا تحت تاثیر نمره فیلم قرار نگیرید. این فیلم بی نظیره از لحظه اول تا آخر ذهنتونو درگیر میکنه به عقیده من سازنده ی ایدن اثر سعی کرده به تلخ ترین مسایل بشری از زاویه طنز نگاه کنه فقط نمیدونم چرا اینقدر کیفیت فایل ش پایییییییییییییییییییییییییییییینه..!!!!!!!!!!!!