اول فیلم خیلی آروم و کند جلو میره باید اون یه تیکه رو تحمل کنید...آخرشم جالبه..ولی خب خشونت زیادی داره..به نظرم از اون فیلما نیس که بشه چند بار دید و بزارید تو آرشیو ولی یک بار دیدنشو به همه طرفدارای این سبک پیشنهاد میکنم.
۱۳۹۹ فروردین ۳۱ ۱۷:۳۱
یکی که فهمید چیشد بیاد به منم بگه...پشمام ریخته الان بعد از دیدنش
۱۳۹۹ آذر ۰۳ ۱۶:۱۳
من که خوشم اومد...رفت تو آرشیو :)
۱۳۹۹ آبان ۱۶ ۱۵:۵۲
اول فیلم خیلی آروم و کند جلو میره باید اون یه تیکه رو تحمل کنید...آخرشم جالبه..ولی خب خشونت زیادی داره..به نظرم از اون فیلما نیس که بشه چند بار دید و بزارید تو آرشیو ولی یک بار دیدنشو به همه طرفدارای این سبک پیشنهاد میکنم.
۱۳۹۹ فروردین ۳۱ ۱۷:۳۱
یکی که فهمید چیشد بیاد به منم بگه...پشمام ریخته الان بعد از دیدنش
۱۳۹۹ فروردین ۱۶ ۰۶:۵۹
هیچوقت راجب فیلمی که کامل ندیدیش نظر نده لطفا