farid7

عضویت:

شهریور ۱۳۹۵ (۹ سال و ۱۰ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۶ دی ۲۱ ۱۶:۵۱

به نظرم با این پیش فروشی که داشته و بازه زمانی مناسبی که برای اکرانش در نظر گرفتن و محبوبیت زیاد فیلم های مارول ، راحت رکورد ددپول رو میشکنه ولی در مورد شکستن رکورد کاپیتان آمریکا جنگ داخلی مطمئن نیستم. پیش بینی من چیزی در حدود 135تا 150 میلیونه که فکر میکنم بتونه تا 140 رو راحت بفروشه

۱۳۹۶ دی ۲۱ ۱۶:۳۳

نه اتفاقا من اصلا تحت تاثیر اون سه گانه نیستم. ولی برعکس این شما هستی که خوبی و موفقیت dc رو میخوای با ربط دادن به سه گانه نولان اثبات کنی و تحت تاثیر اون حرف میزنی. من از دنیای dc فقط از جوخه انتحار خوشم اومد ولی تو مارول به غیر از قسمت دوم محافظان کهکشان که انتظاراتم رو برآورده نکرد از بقیه خوشم اومد. یه نگاه اگر به فیلم های مارول از ابتدا بندازی متوجه یک همبستگی و انتسجام خیلی خوب میشی که هر کدوم از فیلم هاش خیلی خوب برای فیلم بعدی زمینه سازی میکنه. این رو به شخصیت پردازی خوب و داستان قوی و کارگردانی خوب اضافه کنی میبینی که چرا انقدر فروشش بیشتر از فیلم های dc هست و محبوب تره.مارول همیشه کارگردانی فیلم هاش خیلی خوبه. همین آخرین فیلم dc یعنی لیگ عدالت نه تنها از منتقدین امثال روتن تومیتوز نمره خوبی نگرفته بلکه مردم هم نمره متوسطی بهش دادن و نظرها چه در بین منتقدین و چه در بین مردم زیاد مثبت نبوده و نشون میده انتظارات رو نتونسته برآورده کنه در حالی که مارول کمتر فیلمی هست که اینطور باشه یا شاید هم اصلا نباشه. باز هم میگم من اصلا جانب داری نمیکنم چون فیلم های هر دو کمپانی رو میبینم ولی در این شاخصه هایی که گفتم مارول بهتر بوده. dc حتی نمیتونه یک شخصیت رو برای بتمن در نظر بگیره. الان هم که بن افلک میخواد کناره گیری کنه. خب همین نشون دهنده ضعفه. یه مثال دیگه برات میزنم. فیلم اونجرز 1 بر خلاف لیگ عدالت بعد از معرفی قهرمان های اصلیش یعنی کاپیتان آمریکا ، مرد آهنی ، هالک و ثور ساخته شد و همین موضوع به مخاطب برای ارتباط برقرار کردن بیشتر کمک میکنه این در حالیه که dc بدون اینکه داستان آکوا من و سایبورگ رو تعریف کنه و حتی داستان خودش از بتمن رو تعریف کنه و فیلمی مستقل از سه گانه نولان رو بسازه درباره تعریف داستان زندگی بتمن ، اومده یک راست لیگ عدالت رو ساخته و یکی از دلایل این عدم استقبال مثبت میتونه همین عدم ارتباط برقرار کردن مخاطب با اعضای لیگ عدالت باشه

۱۳۹۶ دی ۱۴ ۰۰:۴۸

به نظر من که فیلم رو دیدم همین گفته کارگردان یعنی مبهم بودن دنیایی که برای بیننده ساخته بودن عامل اصلی فروش کم این فیلمه. به شخصه وقتی فیلم رو میدیدم با اینکه ازش خوشم اومده بود و حال و هواش خوب بود ولی اصلا متوجه شخصیت ها و ارتباطشون با هم نمیشدم و نتونستن خوب توضیح بدن ارتباط شخصیت ها رو و اینکه اصلا داستان فیلم قضیه اش چیه. نمیدونم شاید باید فیلم قبلی رو میدیدم تا بفهمم این یکی داستانش چی به چیه ولی به نظرم فیلم رو باید جوری می ساختن که بشه بدون نگاه کردن قسمت قبلی هم متوجه شد جریان چیه

۱۳۹۶ دی ۱۴ ۰۰:۱۹

بتمن نولان چه ربطی به دنیای dc حال حاضر داره؟ اون کلا یه سه گانه جدا بود. دنیای dc عملا با فیلم man of steel شروع شد و با فیلم های بعدی ادامه پیدا کرد که هر کدوم تکمیل کننده فیلم های قبلیه که فعلا همه رسیدن به justice league و در ادامه با فیلم های هارلی کویین و واندر وومن 2 و.... هم ادامه پیدا میکنه. در مورد بچگانه بودن مارول هم بگم اتفاقا رمز موفقیت بیشتر مارول نسب به dc یه دلیلش همین موضوعه که مارول برای همه سنین ساخته شده و همه نگاه میکنن ولی dc دنیاش جدی تره و مخاطب های سن بالاتر رو هدف قرار داده