این کامنت من یادگار باشه برای روزهایی که تو کشورم در ناامیدی کامل به سر میبرم و انقد فشار عصبی این روزا وحشتناکه برام که قصد داشتم دیگه ادامه ندم این زندگی رو.ابن فیلم رو امروز در عصر جمعه دلگیر دیدم و ساعت هاست دارم اشک میریزم . جورج بیلی عزیز تو دیگه نیستی ولی هنوز داری ادمارو نجات میدی ...
۱۴۰۱ بهمن ۲۲ ۱۸:۵۷
این کامنت من یادگار باشه برای روزهایی که تو کشورم در ناامیدی کامل به سر میبرم و انقد فشار عصبی این روزا وحشتناکه برام که قصد داشتم دیگه ادامه ندم این زندگی رو.ابن فیلم رو امروز در عصر جمعه دلگیر دیدم و ساعت هاست دارم اشک میریزم . جورج بیلی عزیز تو دیگه نیستی ولی هنوز داری ادمارو نجات میدی ...