antimusic

نام:

بکی

عضویت:

خرداد ۱۳۹۶ (۹ سال)

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۷ اسفند ۰۴ ۰۰:۵۵

امینم چه پخیه..فقط چهار تا مرید خنگ داره...یه آدم بیسواد خیابونی...جز یه مشت اراذل کسی طرفدارش نیست..امینم دیس بده نتفلیکس کارش تمومه؟ همین مرید بازیاست که بدبختمون کرده...یه مشت ولگرد خیابونی رو تا مقام خدایی بالا میبریم