بسیار فیلم ضعیفی هست و فیلمبرداری آن هم به طرز تهوع آوری بد است. کارگردان با کاهش عمق میدان تصاویر، در پی هر مضمونی که بوده، نتیجه آن یک افتضاح بصری شده است. این فیلم صرفا چون درباره هولوکاست بوده، به مذاق سیاسیتگذاران جشنواره ها خوش آمده وگرنه که هم در بیان داستانی و هم در جنبه های روائیی و هم در سیر منطقی اتفاقاتی که حول شخصیت اصلی داستان میگذرد، بسیار ضعیف است. در خصوص هولوکاست، اگر به فیلم (فهرست شیندلر) بگوییم فیلم، (پسر سائول) یک اثر مضحک و احمقانه محسوب خواهد شد. دیدنش را به عامی ترین مخاطب سینما هم توصیه نمی کنم.
۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۸ ۰۴:۵۱
بسیار فیلم ضعیفی هست و فیلمبرداری آن هم به طرز تهوع آوری بد است. کارگردان با کاهش عمق میدان تصاویر، در پی هر مضمونی که بوده، نتیجه آن یک افتضاح بصری شده است. این فیلم صرفا چون درباره هولوکاست بوده، به مذاق سیاسیتگذاران جشنواره ها خوش آمده وگرنه که هم در بیان داستانی و هم در جنبه های روائیی و هم در سیر منطقی اتفاقاتی که حول شخصیت اصلی داستان میگذرد، بسیار ضعیف است. در خصوص هولوکاست، اگر به فیلم (فهرست شیندلر) بگوییم فیلم، (پسر سائول) یک اثر مضحک و احمقانه محسوب خواهد شد. دیدنش را به عامی ترین مخاطب سینما هم توصیه نمی کنم.