فوق العاده...
پراحساس و سراسر هیجان و با داستانی پرکشش، جذاب، خوش ریتم و البته غیرقابل پیشبینی
نکته جالب این انیمیشن مفاهیم اخلاقی و آموزنده اون بود مثل به یادگذشتگان بودن، دعای خیر، نام نیک و...
و در کنار هم اینها حس شادی و غم توام و موزیکال بودن این اثر رو به یه شاهکار تبدیل کرده بود.
ایده حضور فریدا کالو هم در این اینمیشن خیلی عالی و تیزبینانه بود، :)
۱۳۹۹ مهر ۰۷ ۱۲:۰۱
یه فیلم عالی با مفاهیم انسانی و آموزنده
۱۳۹۶ اسفند ۱۳ ۲۲:۴۲
فوق العاده... پراحساس و سراسر هیجان و با داستانی پرکشش، جذاب، خوش ریتم و البته غیرقابل پیشبینی نکته جالب این انیمیشن مفاهیم اخلاقی و آموزنده اون بود مثل به یادگذشتگان بودن، دعای خیر، نام نیک و... و در کنار هم اینها حس شادی و غم توام و موزیکال بودن این اثر رو به یه شاهکار تبدیل کرده بود. ایده حضور فریدا کالو هم در این اینمیشن خیلی عالی و تیزبینانه بود، :)