Mohsenrostami

عضویت:

اسفند ۱۳۹۵ (۹ سال و ۴ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۸ تیر ۰۸ ۲۲:۵۵

با سلام و احترامات به دوستان گرامی. چون بنده کتاب بینوایان رو مطالعه کرده ام ولی این مینی سریال اون چیزی نبود که انتظار داشتم.خیلی جزئی و سر سری رد شدن از هدف اصلی کتاب.موضوع و هدف کتاب خوب بیان نشده در کتاب و در همه شخصیت ها کم گذاشته شده.مثلا در اخر فیلم ژان والژان در منزل خودش بوده نه در باغ و در بستر مرگ بوده نه در حال کشاورزی. کاش میشد با حوصله سریال این کتاب رو میساخت. حیف در این سال ها یک اثر خوب ساخته نشد از این کتاب. ولی بازیگران سریال عالی بودند .صحنه و فضای فیلمبرداریش قابل تحسینه.ولی موسیقی فیلم هیجان و اون غم خاص رو نداره. ولی باز تشکر میکنم.

۱۳۹۶ دی ۱۴ ۱۹:۰۰

با سلام. اکثر فیلم های ابر قهرمانی همان طور که خود سازندگانشون میگن بی روح و بی محتوا هستند و چیزی جز دیوانه وار دنیارو دیدن و جنگ هایی بدتر و وحشی تر از جنگ های جهانی محتوایی ندارند و تاثیر مثبتی بر جامعه ندارند.برای نمونه به عقیده من سری نابودگر 2 و 1 واقعا خوب کار کردن یا مد مکس بد نبودن از لحاظ اکشن و... اما واقع گرایانه باید دید انسان چه درسی میتونه از اینا بگیره و یا چه هیجان مثبتی داره ... بر عکس این دو فیلم شما بیایید شاهکار های فیلم های درام و حادثه ای یا جنایی رو ببینید مثل لیست شیندلر .و یا زندانی چقدر ادمو درگیر فکر و مثبت اندیشی صبر بر جنگ و تلاش که بر گرفته از واقعیات جامعه اند اثرات مثبتی بر ببیننده میذاره .در کل بخوام بگم سری ابر قهرمانانه فقط جنبه اقتصادی داره حس خشونت رو در بیننده بیدار میکنه. یکم بافکر فیلم ببینیم.. با تشکر