۱۴۰۳ مرداد ۲۸ ۱۲:۴۶ آقای دلون! تو در عشق به سینمای نسل من و چند نسل عقبتر سهم زیادی داشتی. از تو ممنونیم. بدرود آقای دلون!
۱۴۰۳ مرداد ۲۸ ۱۲:۴۶
آقای دلون! تو در عشق به سینمای نسل من و چند نسل عقبتر سهم زیادی داشتی. از تو ممنونیم. بدرود آقای دلون!
۱۴۰۰ فروردین ۲۰ ۲۰:۴۵
با سلام میخواستم بدونم نسخه دوبله قدیمی یا زیرنویسش موجود نیست؟