واقعا برای خودم متاسفم که نشستم اینو دیدم،همه جای فیلم داره به شعور مخاطب توهین میکنه،بهترین سکانس فیلم اخرش بود که جمع شدن دور مایکل ک اونم نویسنده رید توش
۱۳۹۹ خرداد ۲۸ ۰۱:۴۳
از نظرم اگه قسمت دومش ساخته نمیشد ذهنیت خیلی بهتری از این فیلم برام میموند.
۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۵ ۰۳:۰۳
هنوز درباره ی سکانس اخر این فیلم جای حرف هست و خواهد بود??
۱۴۰۰ مهر ۲۴ ۰۵:۳۰
واقعا برای خودم متاسفم که نشستم اینو دیدم،همه جای فیلم داره به شعور مخاطب توهین میکنه،بهترین سکانس فیلم اخرش بود که جمع شدن دور مایکل ک اونم نویسنده رید توش
۱۳۹۹ خرداد ۲۸ ۰۱:۴۳
از نظرم اگه قسمت دومش ساخته نمیشد ذهنیت خیلی بهتری از این فیلم برام میموند.
۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۵ ۰۳:۰۳
هنوز درباره ی سکانس اخر این فیلم جای حرف هست و خواهد بود??
۱۳۹۹ اردیبهشت ۰۷ ۰۵:۲۵
کیانو ریوز بازیگر خیلی خوبی نیست؟!من دیگه حرفی ندارم