Damien_6969

عضویت:

اسفند ۱۳۹۸ (۶ سال و ۳ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۴۰۰ مهر ۲۴ ۰۵:۳۰

واقعا برای خودم متاسفم که نشستم اینو دیدم،همه جای فیلم داره به شعور مخاطب توهین میکنه،بهترین سکانس فیلم اخرش بود که جمع شدن دور مایکل ک اونم نویسنده رید توش

۱۳۹۹ خرداد ۲۸ ۰۱:۴۳

از نظرم اگه قسمت دومش ساخته نمیشد ذهنیت خیلی بهتری از این فیلم برام میموند.

۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۵ ۰۳:۰۳

هنوز درباره ی سکانس اخر این فیلم جای حرف هست و خواهد بود??

۱۳۹۹ اردیبهشت ۰۷ ۰۵:۲۵

کیانو ریوز بازیگر خیلی خوبی نیست؟!من دیگه حرفی ندارم