۱۳۹۶ دی ۰۴ ۰۷:۴۴ از نظر من baby driver یک فیلم کاملا ابتدایی بود که فقط اسپیسی یه ذره نقشش رو خوب بازی کرد رتبه 17 یه ذره ظلمه و این در صورتیه که لوگان ده تا بالاترشه
۱۳۹۶ دی ۰۴ ۰۷:۴۴
از نظر من baby driver یک فیلم کاملا ابتدایی بود که فقط اسپیسی یه ذره نقشش رو خوب بازی کرد رتبه 17 یه ذره ظلمه و این در صورتیه که لوگان ده تا بالاترشه