دوستان،، وقت بزارین و هر دو قسمت رو ببینین،، اولش فکر میکنی قابل پیش بینی هست،، اما جز بهترین فیلم هایی خواهد بود که تا حالا دیدین....به زیبایی هر چه تمام تر،، گذشته رو وصل میکنه به وقایع الان خودش....
۱۴۰۰ مهر ۲۷ ۰۴:۲۳
عملا داستانی برای بازگو در قسمت اول نبود و فقط زمینه چینی بود
۱۴۰۰ مهر ۲۷ ۰۴:۲۲
تنها نکته مثبت فیلم امنخاب مناسب بازیگرها به خصوص انتخاب استنگارد برای شخصیت بارون هست
۱۴۰۰ مهر ۲۷ ۰۴:۲۰
روند فیلم شبیه به محمد رسول الله مجیدی بود که زمینه سازی برای معرفی منجی بود و بس
۱۴۰۲ آذر ۲۴ ۰۶:۳۹
دوستان،، وقت بزارین و هر دو قسمت رو ببینین،، اولش فکر میکنی قابل پیش بینی هست،، اما جز بهترین فیلم هایی خواهد بود که تا حالا دیدین....به زیبایی هر چه تمام تر،، گذشته رو وصل میکنه به وقایع الان خودش....
۱۴۰۰ مهر ۲۷ ۰۴:۲۳
عملا داستانی برای بازگو در قسمت اول نبود و فقط زمینه چینی بود
۱۴۰۰ مهر ۲۷ ۰۴:۲۲
تنها نکته مثبت فیلم امنخاب مناسب بازیگرها به خصوص انتخاب استنگارد برای شخصیت بارون هست
۱۴۰۰ مهر ۲۷ ۰۴:۲۰
روند فیلم شبیه به محمد رسول الله مجیدی بود که زمینه سازی برای معرفی منجی بود و بس