دانلود مینی سریال The Continental: From the World of John Wick 2023 (کانتیننتال) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Continental: From the World of John Wick 2023

کانتیننتال

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۲۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل 1 اپیزود 3

  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۱۵

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل ۱ قسمت ۲

فارسی

English

کانتیننتال مجموعه ای از هتل های زنجیره ای در سراسر جهان است که به عنوان یک قلمرو بی طرف برای اعضای دنیای زیرزمینی جنایتکار عمل می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۵۹

بنظرم پیش درآمد خوبی برای ورود به فضای کانتیننتال بود، فضای اکشن و سرگرم کننده ایی داشت، میتونست بیشتر روی شخصیت سازی کاری کنه، ولی همونطور که توی جان ویک هم دیدیم با پیشرفت داستان و بین فضای اکشن با کاراکتر خود جان ویک آشنایی پیدا میکردیم، اینجا هم از همون روش داره استفاده میشه، بیشتر از اینکه شبیه سریال باشه، شبیه یه فیلم سینمایی طولانی بود. از نقاط مثبتش میشه به موسیقی فوق العاده اش اشاره کرد، با توجه به اینکه داستان فیلم در دهه 60-70 میلادی رخ میده، انتخاب موسیقی و استفاده به جا از موسیقی های روز همون دوران کمک زیادی به فضا سازی میکنه. از نقاط منفی هم میشه به انتخاب بازیگراش اشاره کرد، میتونستن بازیگرای بهتری انتخاب کنن، مخصوصا برای نقش اصلی (وینستون).

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۴۲

داستان سریال اصلا خوب نیست و شخصیت پردازی خوبی نشدن کاراکترهای سریال تنها نکته مثبت سریال صحنه های اکشنه که سرگرمت میکنه و این درسته که اسپین جان ویکه ولی فقط اسم جان ویک و یدک میکشه وگرنه در حد هیچکدوم از قسمت های فیلم جان ویک نیست

نمایش اسپویل
۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۶:۲۹

قسمت اول و دوم که خوب بود.

نمایش اسپویل
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ۰۳:۱۸

یادم باشه پیش‌درآمد جان ویکه

نمایش اسپویل