دانلود سریال Star Wars: The Book of Boba Fett 2021 (جنگ ستارگان: کتاب بوبا فت) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Star Wars: The Book of Boba Fett 2021

جنگ ستارگان: کتاب بوبا فت

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۰۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

    اپیزود 07 از فصل 01

  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۳۶

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 7 (In the Name of Honor) از فصل 01

فارسی

English

«کتاب بوبا فت» یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در دنیای جنگ ستارگان است که جایزه‌بگیر افسانه‌ای بوبا فت و سرباز فنیک شاند را در قلمروهای زیرزمینی کهکشان دنبال می‌کند وقتی که آن‌ها به تاتونی بازگشته‌اند تا سرزمینی را تصرف کنند که روزگاری تحت حاکمیت جابای هات و سندیکای او بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۳۵

اصلا کل سریال یه طرف اون سایبرپانک های وسپا سوار هم یه طرف .... چنان وصله ای شده که اگر وسط فیلم اسپیس آدیسی r2d2 میپرید وسط انقدر شاخ درنمیاوردم که اینا رو دیدم میخکوب شدم. انگار صاف از 2077 و edge runners دراومدن بیرون. نه قیافه شون به استاروارز میخوره نه تیپ شون نه هیچی. بوبا فت یه قاتل سرد تمام عیاره کی انقدر مهربون و خرفت شد؟! کم کم داشتم حس میکردم یه npc تو animal crossing شده. لابد تو سریال بعدی قراره darth nihilus و بیارن و از فورس ومپایر به گیاهخوار تبدیلش کنن و نمیدونم چه اصراریه از قاتل های بی مخی مثل sand people یا رنکور یه سری موجودات احساساتی بسازن؟ هات ها همینجوری قدرت و ول میکنن چون واسه بیزنس خوب نیست؟؟؟ این سریال کلا استاروارز نیست یه چیز جدید و نامربوطه

نمایش اسپویل
۲۹ مهر ۱۴۰۱ ۰۲:۳۸

مینی سریال خوبیه ... اوایل داستان قشنگی داره و روایتش هم خوبه ... آخرش رو میشد خیلی بهتر دراورد ولی در کل خوبه ... ادامه مندلوریان هست و خوبه که بعد مندلورین این سریال رو هم ببینید...

نمایش اسپویل
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۴۶

بوبا فت تو کمیک ها کجا بوبا فت لایو اکشن کجا اگه یکم شخصیتش رو مثل کمیک ها می‌ساختن تو سریال از مندلورین خیلی بهتر میشد. دیزنی بوبا فت رو از یک قاتل به یک آدم مهربون و دل نازک تبدیل کرده

نمایش اسپویل
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۳۲

فقط 2 قسمت از این سریال خوبه، مابقی قسمتها ضعیف هستند از هر نظر، قسمت 7 رو که بزور تا آخر دیدم

نمایش اسپویل
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۵۵

قسمت آخرش انصافا خیلی بد بود. اصن همه چی به کنار الان اون پولایی که بوبافت قرار بود باهاش نیرو جمع کنه چی شد؟ کلا از اونجا به بعد دو نفر استخدام کردن یکی کراسنتان یکی هم مندو. مندو هم که رایگان حساب کرد نمیشد با بقیه پولا یه چند تا جایزه بگیر دیگه هم استخدام کنن؟ اصن جا داشت پای خود لوک هم به ماجرا باز بشه با توجه به اینکه توی تاتویین بزرگ شده بود و یه جورایی مسبب مرگ جابا اون بودش. اینا بازم به کنار اینا چرا به شلیک کردن به اون دوتا تانک (یا هر چی که بود) ادامه میدادن؟ اگر یه بار شلیکت اثر نذاره صد دفعه شلیک کنی فرقی میکنه؟ اون قضیه لوک و گروگو هم اصن منطقی نبود. آخه لوک به عنوان یه جدای، یه موجود شدیدا قدرتمند که ممکنه اگر استفاده از قدرتشو یاد نگیره به سمت تاریک کشیده بشه رو همینجوری ول کرد؟ بجای اینکه مسئولیت یه انتخاب رو خودش بر عهده بگیره انداخت گردن یه بچه؟ یعنی خب دیگه گروگو جان اگر تهش به فنا رفتی هم به لوک که ربطی نداره خودت تصمیم گرفتی

نمایش اسپویل
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۱۹

۱.ازاونجا که گفتید نسخه اصلی [ازنظرمنطق داستانی] !!خیلی بد!! بود نشون دادید جزو ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱ درصد هستید>کافیه کل نت رو شخم بزنید توهمه لیستها نسخه اصلی بهترینه.....ولی این نظرشماست اشکالی هم نداره......اما درمورد سوتی های علمی! مثل شلیک بد استورم تروپر و خیلی خیلی خیلی چیزهای دیگه حق باشماست و بخاطر همین به این فیلمها تخیلی میگن(ولی بایس قانونهای که خودفیلم قرارداد میکنه رو رعایت کنه) ۲.لوک دراخر داستان خودش(نه بعد دیزنی) فهمید اینکه وابستگی احساسی جدای رو ضعیف و یا نابود میکنه مزخرفه بلکه [بعد]از اموزش و تسلط بر فورس اتفاقا خیلی خیلی قویترش هم میکنه[دلیلش قطع دست لوک قبل اموزش]...بنابرین بدون اموزش گرگو خردسال!اصلا جدای نمیشه(یادکیری کنترل) که بخاد احساسات قویترش کنه

نمایش اسپویل
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۵۰

نمی دونم ولی به نظر من شما تازه شروع به دیدن این فیلما کردین چونکه اتفاقا آثار علمی تخیلی الآن خیلی پیشرفت کردن و توقع دقت و کیفیت بیشتری ازشون هست. همون سه گانه اصلی که میگید اگر الان ساخته میشد اصلا فیلم خوبی نبود البته نه از نظر جلوه های ویژه بلکه از نظر داستانی. سه گانه اصلی الان خیلی داستان پیش پا افتاده و کلیشه ای داره که کلی از این مشکلات داره مثلا همون شوخی هایی که با نشونه گیری استورم تروپر ها میشه ولی خب در زمان خودش اثر باکیفیت و قوی بوده. در ضمن اتفاقا این حرفا فقط حرفای من نیست. اگر یه مقدار اهل میم دیدن باشین و پیجای میم استار وارز رو دنبال کنید می بینید خیلی از طرفدارای این فرنچایز معتقدن این کار لوک و اصرارش بر رهایی از هر وابستگی برای جدای شدن به شخصیت لوک نمی خورده و همین قوانین بدون انعطاف بوده که در نهایت باعث سقوط محفل جدای و از دست دادن آناکین شده.

نمایش اسپویل
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۳۶

دوست عزیر فکرکنم تازه شروع بدیدن فیلم علمی(فانتزی)تخیلی کردی..بیشترسوالهات تو اینجورفیلمها جواب درستی نداره(بجز نسخه اصلی جنگ ستارگان)..یکم این فرانچایزو تحقیق کنی قسمتهای گروگو منطقیه

نمایش اسپویل
بیشتر