دانلود سریال Derry Girls 2017 (دختران شهر دری) با زیرنویس فارسی

Derry Girls 2017

دختران شهر دری

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۳:۳۸

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 6 از فصل 03 (Halloween )

  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۳۶

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 5 (The Reunion ) از فصل 03

فارسی

English

این سریال سوء استفاده های شخصی دختری 16 ساله، خانواده و دوستانش را در زمان اشفتگی های اوایل سال 1990 میلادی به تصویر می کشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۰:۴۷

تمامی موقعیت های طنز این سریال رو بالای 40و50 بار قبلا دیدم. ادرار کردن تو کلیسا تو سریال Peep Show / مجسمه مسیح که مردم فکر میکنن شفا میده یکی از storyline های یکی از قسمت های Always sunny... بود البته اصلا ...Always sunny با این سریال قابل مقایسه نیست. لهجه شمالی غیر استاندارد ایرلندی هم طنزی به سریال اضاف نمیکنه. تو خود لندن معمولا مردمی که شرق و جنوب لندن زندگی میکنن (که East enders بهشون میگن یک سریال معروف انگلیسی هم به این اسم هست) لهجه غیر استاندارد دارن وارد details نمیشم کلا point اصلی اینه که لهجه به تنهایی و کپی کردن موقعیت های طنزهای دیگه کارو قشنگ نمیکنه.

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ۰۱:۰۳

فصل اول شبیه سیتکام های کلاسیک با کاراکترهای اغراق شده و جوک های پیاپی عه که انصافا بامزه دراومده . فصل دو به بعد مشخصه که براساس استانداردهای نتفلیکس همسان سازی شده ، و چون اکثر پارامترهای سریال ( از نحوه روایت و شخصیت پردازی تا کارگردانی و حتی طراحی صحنه و بازی بدن ) دستکاری شده ، اورجینالیتی و منحصربفرد بودنش لطمه خورده و بیشتر شبیه درام-کمدی های تینیجری نتفلیکس مثل Sex Education شده که حتی باوجود این حرکت رومخ شبکه هم هنوز به دل میشینه .

نمایش اسپویل
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲

عالیییییی

نمایش اسپویل
۱۶ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۵۲

حتما ببینید.عالی

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷

عالی

نمایش اسپویل
بیشتر