دانلود سریال Ash vs Evil Dead 2015 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Ash vs Evil Dead 2015

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۲۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل اول تا سوم با کیفیت بلوری اضافه شد

فارسی

English

Ash که شخصیت شوخ طبع و خوشگذرانی است سی سال گذشته را بدون توجه به مسئولیتش برای ترور شیطان خبیثی به نام Evil Dead که او و دوستاندوران دانشگاهش با اقداماتشان سه دهه پیش در کلبه جنگلی آزاد کرده بودند گذرانده است.حال علاوه بر آنکه پس از سالیان دراز Evil Dead توانسته او را پیدا نماید خطر گسترش طاعون شیطانی-زامبی کننده ای نسل بشر را تهدید می کند و Ash پابه سن گذاشته و دوستان جوانش باید راهی برای مقابله با آن بیابند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۵

آشغال، آشغال و آشغال. حال بهم‌زنه به تمام معنا. فصل اپل رو دیدم خوب بود اما دوم سوم... یعنی خود تایم قسمت‌ها انگار داره به شعور آدم توهین می‌کنه. چقدر شخصیت کِلی و پابلو نچسبن. واقعا من متوجه نمیشم اینایی که میان تعریف می‌کنن از چیه این سریال آبدوغ‌خیاری و با یه فیلمنامه‌ی آب‌بندی شده، تعریف می‌کنن؟ اصن ترکیب ترسناک با کمدی دیگه چیه؟ واقعا مزخرف. من چون فصل اول رو وقتمو روش گذاشتم سرگرم کننده بود دیدم فصل دوم و سوم هم دیدم. فصل سوم دیگه واقعا یطوری که انگار پوکر فیس داره به اتفاقات سریال نگاه می‌کنه. فصل دوم و سوم سرگرم کننده نبود هیچی هم رو مخ بود هم باید یه ژانر تخیلی هم به سریال اضافه می‌شد. واقعا مزخرف بود. حیف وقت.. حیف وقت واقعا. اگر اون evil dead 1981 رو دیدین و باهاش حال کردین، اصلا پیشنهاد نمی‌کنم این مزخرف رو ببینید. تایم اکثر قسمت‌ها کمتر از 30 دقیقه‌ست دیگه چجوری بگن سریال در حد مقواست؟! در وهله اول باید فیلم یا سریال سرگرم کننده باشن نه اینکه خسته کننده باشن و مدام یکسری اتفاقات تکراری همش رخ بده.

نمایش اسپویل
۷ اسفند ۱۳۹۹ ۲۲:۵۷

دقیقا . کاملا باهات موافقم زدن از ریشه فیلم رو نابود کردن ?

نمایش اسپویل
۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ۰۲:۱۲

باید فیلماش هم حتما دیده باشیم یا داستانش فرق داره؟

نمایش اسپویل
۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۲۳

??

نمایش اسپویل
۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۴:۱۸

مرسی داداش

نمایش اسپویل
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۰۲

شخصیت و بازیگر همونیه که توی فیلم‌های کلاسیکش بوده. بنابراین خیلی بهتره اگر قبلش ببینی فیلم‌ها رو. حداقل اولیشو ببین.

نمایش اسپویل
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۴:۳۸

عشق فقط Ashley J Williams میتونم بگم بی نظیره این سریال

نمایش اسپویل
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۸

فصل اول و دومش به شدت عالی بود ، اما متاسفانه فصل سومش خیلی افت کرد . داستانش بی منطق و مبارزه های بی دلیل ، تصمیم گیری های احمقانه کاراکتر ها ، واقعا اصلا درک نمی کنم استارز چرا با سریال هاش اینکارارو میکنه اون از داوینیچی اینم از این .....

نمایش اسپویل
۱۴ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۰۵

به نظر من که کاملا برعکس اتفاقا بهترین فصل همین سوم بود تو اکثر نظرات سایت های مختلف هم اکثرا همین رو گفته بودن

نمایش اسپویل
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۳۷

این سریال یه جوریه که شاید خیلیا خوششون نیاد من ب نظرشون احترام میزارم ولی به شخصه برای من خیلی باحالو لذت بخش بود. بنظرم این سریال تونسته یه ترکیب عالی از کمدی و ترسناک درست کنه. صحنه های ترسناکش خیلی خوبه و خیلی وقتا طنز! دیگه از شخصیت اش و بامزگیاش ک نگم :) از خوبیای دیگش زمان کمه هر قسمته ک نسبت به ژانرش خوبه و خسته نمیکنه آدمو!

نمایش اسپویل
بیشتر