دانلود سریال Big Brother 2000 (برادر بزرگ)

Big Brother 2000

برادر بزرگ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۲۰:۳۲

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 42 از فصل 25

  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۴۴

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 41 از فصل 25

فارسی

English

"برادر بزرگ" یک برنامه تلویزیونی در ژانر تلویزیون واقع‌نما می باشد که در هر دوره شرکت کنندگان به مدت سه ماه در خانهٔ برادر بزرگ زندگی می‌کنند. ساکنین خانه به دنیای بیرون دسترسی نداشته و در تمام مدت توسط دوربینهای مدار بسته تمام حرکت آنها ضبط و بیشتر اوقات بصورت زنده از طریق کانالهای تلویزیونی پخش می‌شود.هر هفته برادر بزرگ تعدادی از شرکت کنندگان را فرا خوانده، تا از بین سایر اعضا چند نفر را برای کاندیدای حذف شدن معرفی کند. اخراج نهایی توسط رای بینندگان برنامه از بین این کاندیداها صورت می‌گیرد. هدف شرکت کنندگان اخراج نشدن از برنامه تا انتهای آن است. آخرین بازمانده، به عنوان برندهٔ این بازی، جایزه‌ای نقدی دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۸:۰۷

من از فصل 16 شروع کردم به دیدن. جالبه کلیف هنگرای خوبی داره میکشونتت به قسمت بعد همینجوری...

نمایش اسپویل
۴ شهریور ۱۳۹۹ ۰۴:۳۹

یکی از شو های مورد علاقم

نمایش اسپویل
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۵۷

تقریبا از فصل ۱۳ میبینمش ، خیلی خوبه

نمایش اسپویل
۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۳۱

بهترین شو من اسم همه رو از همه سیزن ها رو حفظ کرم و مورد علاقه من : دانی از سیزن 16_جیمز از سیزن 17_جیمز ( دوباره ) از سیزن 18_جسیکا از سیزن 19_تایلر از سیزن 20_نیکول از سیزن 21_تایلر ( دوباره ) از سیزن 22_کلر از سیزن 23

نمایش اسپویل
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۱۲

خانه همیشه یکیه یه سری ادم انتخاب میشن و میرن داخل خانه و تا چندین ماه ارتباطشون با دنیای بیرون قطع هستش تو این خونه مسابقه برگزار میشه برنده ۲ نفر رو انتخاب میکنه تا یکی از اونها با رای بقیه از مسابقه حذف بشن قبل از رای گیری یه مسابقه دیگه برگزار میشه که اون ۲ نفر هم شرکت میکنن و اگه برنده بشن میتونن خودشون رو از حذف شدن نجات بدن ، یا اگه یکی دیگه از شرکت کننده ها برنده میشه اگه بخواد میتونه یکی از اون دو نفر رو نجات بده اگه این اتفاق بیافته ، اون شخص اول که اون ۲ نفر رو انتخاب کرد باید همون موقع یه جایگزین تعیین کنه و اونوقت رای گیری انجام میشه ( اون شخص جایگزین دیگه فرصت مسابقه دادن و برنده شدن رو نداره ) حالا افراد تو این مسابقه گروه دوستی بین خودشون تشکیل میدن که هوای همدیگه رو داشته باشن ، همدیگه رو برای حذف شدن انتخاب نکنن و به هم رای بدن تا بمونن و خیلی ها عاشق میشن و بوده که کار به ازدواج هم رسیده و زندگی مشترک بعد از برنامه و ... همینطوری پیش میره ، خود برنامه چالش های مختلفی اضافه میکنه هر فصل با قدرت های متفاوت برای افراد برای جذاب تر شدن روند مسابقه مردم تماشاچی هم گاهی ازشون رای گیری میشه تا به برنده رای گیری یه قدرت هایی تو بازی داده بشه همینطوری ادامه پیدا میکنه تا از ۱۶ نفر ابتدایی فقط ۳ نفر بمونن تو مسابقه اخر برنده یک نفر رو انتخاب میکنه تا باهاش بره فینال و یک نفر حذف میشه و اون دو نفر باقی مونده با رای یه هیاتی به عنوان برنده انتخاب میشه و جایزه اصلی رو میبره ، نفر دوم هم جایزه میبره ولی خیلی زیاد نیست به نسبت نفر اول اون هیاتی هم که رای میده یه تعدادی از همون افراد مسابقه هستن که حذف شدن .

نمایش اسپویل
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۵۸

ببخشید یک سوالی، هر فصل مربوط به یک گروه و یک خانه میشه؟ و اینکه خب اینا توی خونه چیکار می کنند؟ جذابیت این برنامه به چیه؟

نمایش اسپویل
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۱۰

این شو عالیه

نمایش اسپویل