دانلود سریال Survivor 2000 (بازمانده)

Survivor 2000

بازمانده

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۱

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 9 فصل 46

  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۱۸

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 8 فصل 46

فارسی

English

در این شو که به صورت مسابقه ای واقعی می باشد گروهی از افراد در مکانی دوردست با کمترین امکانات باید به تنهایی زنده بمانند و در آخر نفر برنده با یک میلیون دلار به خانه بر می گردد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۳۶

بسیار شرمندمون کردید، دست گلتون درد نکنه که بصورت کامل و منظم با بهترین کیفیت گذاشتینش. خیلی ممنونم ازتون دوستان با بهترین مسابقه تلویزیونی روبرو هستید که بسیار متنوع و جذاب کار شده. شدیداً پیشنهاد میشه. تنها ایرادش نبود زیرنویس هستش. اگر سطح زبان انگلیسیتون متوسط باشه خیلیاشو متوجه میشید. اما حتی اگه زبانتون هم خوب نباشه، از خود مسابقات لذت میبرید، بعلاوه اینکه اکثر کنشهای بین شرکت کننده هارو از روی حرکات بدن و لحنشون متوجه خواهی شد، بنابراین اجازه ندید ندونستن زبان جلوی دیدن این شاهکار رو ازتون بگیره. تازه مطمئنن به دلیل این که خیلی خوب و واضح صحبت میکنند، واسه آموزش زبان خوبه. پس حتماً ببینید. خواستید مثل بنده اول فصل 26 رو ببینید تا ببینید دوست دارید باقیش رو هم ببینید یا نه.

نمایش اسپویل
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۰۱:۱۷

همه ی فصلهاشو دیدم ...عشقه اونایی که حال ندارن همهشو ببینن فصل 20 و 28 بهترینهاشن همینطور فصلهای 16 و 13 و 35 و 7 در رتبه های بعدین

نمایش اسپویل
۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۳۲

اگر دوستان 30نما مثل گذشته به طور کامل با کیفیت خوب آپلود کنند حتماً میبینم. توی سایتهای دیگه میشه پیدا کرد ولی با کیفیت بد و بدون زیرنویس انگلیسی. من فصل 26امش رو داشتم و مجبور شدم از این فصل شروع کنم به دیدن ولی پشیمون شدم چون ظاهرن خیلی از شرکت کننده ها توی فصل های قبل هم حضور داشتند و دونستن پیشینشون دیدن مسابقه رو قابل درک تر میکنه. ولی از فصل 26 بگم که چه فصلی بود!! بی نهایت فصل زیبایی بود، امیدوارم اونایی که پیشنهاد دادی از اینم بهتر باشه! اونجایی که جف با دیدار براندا و پدرش گریه کرد عالی بود، اینکه گفت من توی این 26 فصل یکبارم گریه نکرده بودم سر دیدار با عزیزان!! این صحنه و چند صحنه عالی دیگه باعث شدند بیام نظرم رو بگم. در مورد این مسابقه هم به طور کل تا اونجا که من توی فصل 26 دیدم و خیلی خوشم اومد، جدی بودن فضای مسابقه و اینکه اصلاً شوخی نداره و توی شرایط کاملاً نفس گیر مسابقه انجام میشه عالیه. مراحل مسابقه هم تنوع عالی دارند و امیدوارم توی همه فصلها همینطور متنوع باشند. مجری مسابقه، آقای جف، هم که خیلی توپه، کاملاً راسخ و با نظم، بدون هیچ حرف یا حرکت اضافه ای مسابقات رو به بهترین شکل ممکن هدایت میکنه. خلاصه در یک کلام عالیه و بهترین مسابقه تلویزیونی هست که دیدم. فقط دوستان 30نما خواهشن کامل کنید که تصمیم گرفتم از اول ببینمش!

نمایش اسپویل