دانلود سریال Younger 2015 (جوان‌تر) با زیرنویس فارسی

Younger 2015

جوان‌تر

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۲۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل 01 تا 07 با کیفیت 1080p WEB-DL 30nama

  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 12 از فصل 07

فارسی

English

یک مادر مجرد بعد از آنکه متوجه میشود دیگران به اشتباه او را جوان تر از سن واقعیش می‌بینند، تصمیم میگیرد که به عنوان یک زن 26 ساله شروعی دوباره در حرفه‌ی شغلی و زندگی عاشقانه خودش داشته باشد...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۴۸

اگر سکس اند د سیتی رو دوست داشتین، قطعا این سریال براتون جذابه. البته به نظر من خیلی از اون سریال قوی تر هست.

نمایش اسپویل
۶ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۴۷

به نظرم سریال جالبی نیست ، البته این سلیقه منه

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۵۸

من خیلی سریال میبینم، این سریال خیلی روند جذابی داره و از همه مهمتره برای من اینکه هر زمانی تو کارکردن شروع کنی دیر نیس و میتونی به موفقیت برسی (دیدگاه سریالو میگم) و خیلی جالبه که تو جامعه های آزاد هم یسری کلیشه ها وجود داره که به توانایی افراد نگاه نمیکنن و یسری از مسایل دیگه براشون اهمیت داره، در کل بنظر من دیدن این سریالها جدا از روند داستانی جذابش خیلی هم داره نکات قابل تاملی رو میگه و داره نقد میکنه با دید کمدی. پیشنهاد میکنم حتما ببینیدش.

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۱۴

منم خیلی دوستش دارم. جو پر از شور و شوق یک انتشارات رو تو امریکا نشون می ده همراه با دوستی ها و عشق های کارکنان این انتشارات.

نمایش اسپویل
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ۰۴:۲۶

اصلا فکر نمیکردم خوشم بیاد ازش .تقریبا میشه گفت سکانس درام تو این سریال نمیبینین و اگر دنبال همچین سریالی میگردین همین الان دانلود کنید.اصلا متوجه گذز زمان نمیشید چون هم داستان و قصه ی خوبی داره هم بازی ها و کارگردانی به شکل باور نکردنیی خوبه و حسابی سرگرم کنندس. بدون شک اگر تو شبکه دیگه ای بود ازش بیشتر شنیده بودیم و نمرش هم بالاتر بود. .نکته ی دیگه ای که هست اینه که برای زبان آموزان میتونه خوب باشه چون ساده حرف میزنن ; البته زیر نویس فارسی هم داره .

نمایش اسپویل
بیشتر